Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان

بخش کشاورزی کردستان مستعد سرمایه گذاری است

با پرداخت تسهیلات آماده همکاری با شرکت تعاونی فراگیر ملی استان هستیم

جعفری گفت: با وجود سرفصل‌های مختلف برای پرداخت تسهیلات و حمایت‌هایی که از سوی مسئولین استان صورت می‌گیرد بخش کشاورزی کردستان مهیای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال است.

بخش کشاورزی کردستان  مستعد سرمایه گذاری است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، خالد جعفری، 8 دی‌ماه 98 در دیداری که مدیرکل سازمان بازنشستگی استان و اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی فراگیر ملی پیشکسوتان سنه  با وی داشتند اظهار کرد: مشکل اصلی و اساسی ما در استان بحث ایجاد درآمد و اشتغال جوانان تحصیل کرده است که بخش کشاورزی استان می تواند بستر مناسبی برای فعالیت و به کارگیری این جوانان باشد.

وی با بیان اینکه جوانان ما باید یادبگیرند که تنها محل کسب درآمد مشاغل دولتی و اداری نیست، تصریح کرد: جوانان ما با پشت کار و تلاش می توانند با راهنمایی کارشناسان مجموعه جهاد کشاورزی در  بخشهای مختلف کشاورزی فعالیت اقتصادی مناسبی داشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با تاکید بر اینکه مجموعه جهاد کشاورزی از هرگونه فعالیت و تلاشی در حوزه کشاورزی حمایت می کند خاطر نشان کرد: در حال حاضر پتانسیل خوبی در تمام بخشهای سازمان جهاد کشاورزی برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی وجود دارد که باید با تلاش و پشتکار جوانان و حمایت های دولی به فعلیت در بیاید.

جعفری بازگشت بازنشستگان به عرصه اقتصادی و اجتماعی در استان را بسیار پسندیده و قابل تقدیر دانست و افزود: تجربه و دانش بازنشستگان استان در کنار جوانان تحصیل کرده  میتواند در دستیابی به اهداف تعیین شده در اساس نامه  شرکت تعاونی فراگیر ملی پیشکسوتان سنه  سیار تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه بازنشتگان در سنوات گذشته زحمات زیادی را متحمل شده اند تصریح کرد: فعالیت بازنشستگان استان در شرکت تعاونی فراگیر ملی پیشکسوتان سنه  یک امر خداپسندانه و بدون چشم داشت است که امیدواریم بتواند در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان تحصیل کرده بخصوص فرزندان بازنشستگان مثمر ثمر باشد.

جعفری اذعان کرد: برای توسعه فعالیت های بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال در استان  برای ایجاد گلخانه ها، صنایع تبدیلی و تکمیلی، توسعه باغات، کشت گیاهان دارویی  با پرداخت تسهیلات آماده هرگونه همکاری با شرکت تعاونی فراملی بازنشستگان استان هستیم.

گفتنی است شرکت تعاونی فراگیر ملی پیشکسوتان سنه  با یک هزار نفر عضو و سرمایه ای بالغ بر 300 میلیون تومان در استان کردستان فعالیت خود را شروع کرده و به گفته اعضای هیئت مدیره هدف اصلی این تعاونی ایجاد اشتغال برای جوانان تحصیل کرده استان بخصوص فرزندان بازنشستگان است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید