Iranian Agriculture News Agency

۹دی ماه بار دیگر روح معنوی حرکت های مردمی ملت ایران را متجلی ساخت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران ضمن گرامیداشت این حماسه عظیم 9دی گفت: ۹دی ماه بار دیگرروح معنوی حرکت های مردمی ملت ایران را متجلی ساخت.

۹دی ماه بار دیگر روح معنوی حرکت های مردمی ملت ایران را متجلی ساخت

گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، ذوالفقاری به مناسبت سالگرد حماسه ۹دی ضمن گرامیداشت این  حماسه عظیم که تجدید میثاق ملت ایران با شهدا وبیعت مجدد با امام(ره)ومقام معظم رهبری (مدظله العالی) بود، گفت: در گذر ایام و در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، لحظه های حساس و سرنوشت سازی بوجود آمده است که عمق انگیزه های معنوی حضورمردمی وعظمت روح الهی نهفته درآن چنان ژرف بوده است که نه تنها تبدیل به حماسه ای ماندگار گردیده است بلکه همچون نسیمی روح بخش، روح معنوی حرکت های مردمی ملت ایران را دوباره متجلی ساخته و بسان یک صیقل ناب، دوباره اهداف بلندانقلاب اسلامی ایران را برای همگان شفاف و نمایان کرده است.

وی با اشاره به اینکه حماسه نهم دی ماه 1388 روزی ماندگار از تجلی حضور و بیعت مجددمردم ایران با رهبر فرزانه انقلاب و مهر تاییدی دیگر بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود, گفت:

درشرایطی که غبار فتنه می رفت که مظلومیت خط مستقیم والهی انقلاب و اسلام ناب محمدی(ص) و ولایت مترقی فقیه را نشانه رود، حضور حماسی زن و مرد و پیر و جوان ومومن وفداکار ایران اسلامی، در این روز بار دیگر این غبار را کنار زد و دست بیعت مجدد با پیر مراد و رهبر عالیقدرشان را نمایان ساخت. 

لذا ضمن گرامیداشت این حماسه تاریخی که بصیرت وولایت مداری ملت ایران را نمایان ساخت. همواره سربلندی وعظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستارم. ان شاالله در گام دوم انقلاب شاهد پیروزی های بزرگ و توام با توسعه و بالندگی ایران اسلامی در راستای اهداف وپیشبرد سیاست های نظام اسلامی ایران درکل جهان باشیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید