Iranian Agriculture News Agency

سه هکتار از اراضی ملی قیروکارزین رفع تصرف شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قیروکارزین گفت: در راستای حفاظت از اراضی ملی و جلوگیری از زمین خواری سه هکتار از اراضی ملی این شهرستان از ید متصرفان خارج و به دولت باز گردانده شد.

سه هکتار از اراضی ملی قیروکارزین رفع تصرف شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، یعقوب نظریان مادوانی افزود: این عملیات با حضور رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب و نیروهای منابع طبیعی در پلاک زاخرویه اجرا و با رفع تصرف زمین ها به انفال بازگشت.

وی تصریح کرد: پس از دریافت گزارشات مردمی و بررسی های صورت گرفته مبنی بر وقوع تخلف در این محدوده بلافاصله گشت زنی در این منطقه در دستورکار ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی قرار گرفت که در نهایت دو دستگاه تراکتور و موتور سیکلت توقیف و متخلفان دستگیر شدند.

نظریان با اشاره به تلاش های شبانه روزی نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و انجام هماهنگی های لازم با مراجع قضایی بیان کرد: در حال حاضر تکمیل پرونده نهایی متخلفان جهت انجام مراحل قضایی ادامه دارد. 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قیروکارزین ضمن هشدار جدی به متخلفان و فرصت طلبانی که در کمین تصرف اراضی ملی هستند، اظهار کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در عرصه‌های طبیعی سریعاً مراتب را با شماره تلفن ١٥٠٤ یگان حفاظت منابع طبیعی گزارش دهند.

حاصلخیزی و ارزشمندی ویژه زمین در قیروکارزین موجب شده تا سودجویان سودای تصرف اراضی و انفال عمومی را در سر داشته باشند که تا کنون با اقدامات قاطع و سریع ادارات، نهاد ها و دستگاه های ذی مدخل و با همکاری مردم فهیم و طبیعت دوست تلاش های آنان بی اثر شده است.

قیروکارزین در ۱۶۹ کیلومتری جنوب غرب شیراز قرار دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید