Iranian Agriculture News Agency

بررسی مشکلات تولیدکنندگان شهرک گلخانه‌ای امان‌آباد اراک

ایجاد واحد بسته بندی و صنایع تبدیلی علاوه بر ایجاد اشتغال، افزایش صادرات، ارز آوری و درآمدزایی برای استان و کشور را به همراه دارد.

بررسی مشکلات تولیدکنندگان شهرک گلخانه‌ای امان‌آباد اراک

استاندار استان مرکزی، معاونین و مدیران کل، فرماندار اراک، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی از واحدهای شهرک گلخانه‌ای امان‌آباد اراک بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان مرکزی، استاندار مرکزی در نشست رفع مشکلات واحدهای گلخانه‌‌داران مجتمع گلخانه‌ای امان آباد اراک گفت: ایجاد واحد صنایع تبدیلی برای افزایش صادرات و درآمدزایی در این استان در مجتمع گلخانه‌ای امان آباد اراک ضروری است.

سیدعلی آقازاده افزود: نبود واحد بسته بندی و صنایع تبدیلی از جمله مهمترین مشکلات مجتمع گلخانه ای امان آباد این شهرستان به شمار می رود.

وی ادامه داد: ایجاد واحد بسته بندی و صنایع تبدیلی در مجتمع گلخانه ای امان آباد اراک علاوه بر ایجاد اشتغال در این مجتمع افزایش صادرات، ارز آوری و درآمدزایی برای استان و کشور را به همراه دارد.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: نیاز است با جذب سرمایه گذار و ایجاد واحد بسته بندی، پایانه صادراتی محصولات کشاورزی از مجتمع گلخانه ای امان آباد اراک به سایر نقاط کشور و بازارهای خارجی فراهم شود.

آقازاده با یادآوری رفع مشکل آب مجتمع گلخانه ای امان آباد اراک افزود: رفع مشکل کم آبی این مجتمع در کنار حمایت های دولت رونق تولید را در این منطقه به همراه داشته است.

وی ادامه داد: رفع مشکل معوقات گلخانه داران امان آباد با همکاری جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی استان مرکزی در دستور کار استانداری قرار دارد.

استانداری مرکزی تامین نقدینگی و سرمایه در گردش گلخانه داران امان آباد را به عنوان یکی از نیازهای جدی عنوان کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید