Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی:

کار مردم و تولید کننده و سرمایه گذار را به جلسات ارجاع ندهیم

چهارمین جلسه شورای هماهنگی مدیران ستاد سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با حضور رئیس سازمان و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان روز پنج شنبه پنجم دیماه در اتاق جلسات برگزار شد.

 کار مردم و تولید کننده و سرمایه گذار را به جلسات ارجاع ندهیم

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، در این جلسه ابتدا حجت الاسلام احمدی پناه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان گفت: مسئولیتی که خداوند نصیب کسی می کند به خاطر اینست که فرد از این فرصت جهت منفعت رساندن به بندگان خدا استفاده کند در غیر اینصورت خدا این مسئولیت را از او می گیرد و به دیگران می دهد.  

حجت الاسلام احمدی پناه با اشاره به اینکه کسی که تاریخ بخواند دارای بصیرت و فهم می شود ، افزود: سعی کنیم در مسیر انقلاب با مردم و لایت باشیم و دین خود را به انقلاب و نظام ادا کنیم ودر راه انقلاب  حرکت کنیم و جا نمانیم.

سپس معاون بهبود تولیدات دامی سازمان گزارشی  از هویت بخشی و پلاک گذاری دام در این جلسه ارائه کرد.

در ادامه معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی  سازمان گزارشی را از  آخرین وضعیت پرداختی خسارت سیل زدگان فروردین ماه سال 98 قرائت کرد.

 سپس مسئول شبکه کسب و کارهای کشاورزی ایران توضیحاتی را در خصوص اولین پورتال هوشمند چند منظوره کشاورزی در ایران ارائه کرد.

در ادامه حاضرین در جلسه سوالات خود را در خصوص شبکه کسب و کارهای کشاورزی ایران مطرح نموده که مسئول این شبکه پاسخهای لازم را در این خصوص ارائه کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی نیز طی جمعبندی مذاکرات انجام شده در این جلسه ، اظهار داشت: همه ما بعنوان عضو کوچکی از نظام جمهوری اسلامی وظیفه داریم که شرایط موجود را درک کرده و با آن همراهی کنیم .

محمد رضا اورانی با اشاره به اینکه مدیران باید برای مواجهه با بلایای طبیعی آماده باشند،  افزود: اگر ما به عنوان خدمتگذاران مردم کاری کردیم برای مردم اتفاق بدی نیفتد  و با واکنش به موقع جلوی خسارات  احتمالی را گرفتیم به وظیفه خود عمل کرده ایم.

وی بر نصب دستگاه‌های ضد تگرگ با همکاری با غداران بزرگ خراسان رضوی و هماهنگی مدیریت‌های ذیربط سازمان تاکید کرد.

وی گفت:با توجه به شرایط موجود اقتصادی یکی از خواسته هایمان ازبهره برداران  و کشاورزان این  است که محصولات خود را بیمه کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با تاکید برپایش و رصد ارباب رجوع  بیان کرد:  مراجعه مردم نعمتی است که خدا به ما داده است ، کار مردم و تولید کننده و سرمایه گذار را به جلسات ارجاع ندهیم و در پاسخگویی به مراجعین جهاد کشاورزی رفتارو کردارو گفتار نیکو داشته باشیم.

محمد رضا اورانی برمواردی چون جذب و تامین نهاده ها، جدی گرفتن هویت بخشی دام ، حمایت از بخش خصوص  و کمک به نخبگان و صاحبان ایده و شرکتهای دانش بنیان  تأکید کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید