Iranian Agriculture News Agency

تجلیل از همراهی و امدادرسانی مهندس فتحی در مناطق زلزله‌زده میانه و سراب

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به پاس تلاش ها و فعالیت در زمینه امدادرسانی به زلزله زدگان شهرستان های میانه و سراب ، از سوی استاندار آذربایجان شرقی مورد تقدیر قرار گرفت.

تجلیل از همراهی و امدادرسانی مهندس فتحی در مناطق زلزله‌زده میانه و سراب

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به پاس تلاش ها و فعالیت در زمینه امدادرسانی به زلزله زدگان شهرستان های میانه و سراب ، از سوی استاندار آذربایجان شرقی مورد تقدیر قرار گرفت.

محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه کارگاه تخصصی تجارب و درس‌آموخته‌های زمین‌لرزه در شهرستان ‌های میانه و سراب، با تقدیم لوح سپاس از مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی بابت حضور بلادرنگ و مستمر در مناطق زلزله زده شهرستانهای میانه و سراب و همراهی و امدادرسانی صادقانه به زلزله زدگان نیازمند توسط ایشان تقدیر و تشکر کرد.

در این لوح که توسط پورمحمدی توشیح شده آمده است: عیار پایمردی، ایستادگی و صحت ادعا، در لحظات سخت معین می شود. حضور بلادرنگ و مستمر جنابعالی در مناطق حادثه دیده در اثر زمین لرزه میانه و سراب با هدف کمک و همراهی با مردم حادثه دیده، موید نیت پاک شما در تحقق اهداف عالی نهادی است که متعلق به آن هستید.

اینجانب بر خود لازم می دانم از تلاش و جدیت جنابعالی اعم از حضور، همراهی و امدادرسانی صادقانه به زلزله زدگان نیازمند استان صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم و قطعاً آن که ناظر بر اعمال و نیات ماست، پاداش دهنده اصلی است.

توفیقات روزافزون جنابعالی در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم عزیز کشورمان را در ظل عنایات حضرت ولیعصر (عج) و تحت رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید