Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه؛

توفیقات بخش کشاورزی استان با فرهنگ و روحیه جهادی محقق شده است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: به دنبال نهادینه سازی فرهنگ مدیریت جهادی در بخش کشاورزی هستیم و توفیقات بخش کشاورزی که محقق شده قطعا با توسعه فرهنگ و مدیریت جهادی به دست آمده است.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در جلسه شورای فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه که با حضور معاون امور استانهای نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ،رئیس ،معاونین و مدیران ستادی و شهرستانها ،مدیران ادارات تابعه و روحانیون سازمان در سالن شماره یک برگزارشد، به انتخاب مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان پرداخت و گفت: با انتصاب حجت الاسلام و المسلمین حسینی مقدم فعالیتهای فرهنگی سازمان جان تازه ای به خود گرفته است و موضوع مدیریت جهادی اثر بخش تر از گذشته ایفای نقش می کند.

وی سپس به پتانسیل‌های کشاورزی کرمانشاه اشاره کرد و گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه طی یکسال اخیر در سایه مدیریت جهادی اثر بخشی مطلوبی را در بخش افزایش تولیدات بر جای گذاشته است.

وی در ادامه بر حضور گسترده خانواده جهاد کشاورزی در راهپیمایی ۹ دی و در عین حال شرکت در اکثریت مردم در  انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت؛ همه وظیفه داریم برای مقابله با ترفند دشمنان زمینه حضور حداکثری مردم را در حماسه ۹ دی و انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم کنیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید