Iranian Agriculture News Agency

معاون امور استانهای نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت؛

توسعه فرهنگ مدیریت جهادی در بخش کشاورزی ضرورت دارد

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی در جلسه شورای فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه که با حضور رئیس این سازمان، معاونین، مدیران سازمانف مدیران جهاد شهرستانها و ادارات تابعه و روحانیون در محل سالن شماره یک سازمان برگزار شد،گفت؛ توسعه فرهنگ مدیریت جهادی در بخش کشاورزی و جامعه هدف آن یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی در جلسه شورای فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه  که با حضور رئیس این سازمان، معاونین، مدیران سازمانف مدیران جهاد شهرستانها و ادارات تابعه و روحانیون  در محل سالن شماره یک سازمان برگزار شد،گفت؛ توسعه فرهنگ مدیریت جهادی در بخش کشاورزی و جامعه هدف آن یک ضرورت است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی با بیان این مطلب افزود؛ ما امروز نیازمند مدیرانی هستیم که شرایط موجود را درک کنند و با برنامه ریزی گسترده خدمت به مردم را سرلوحه اعمال خود قرار دهند.

وی تشکیل و راه اندازی جلسات شورای فرهنگی را امری مهم در سازمانهای جهاد کشاورزی بر شمرد و گفت؛ رویکرد این شورا و برنامه های آن علاوه بر درون سازمانها می بایست بهره برداران را نیز شامل شود.

ابراهیمی افزود ؛ فرهنگ مدیریت جهادی ضرورت دارد تا این امر علاوه بر خود بهره برداران بخش کشاورزی در سطح خانواده آنان نیز گسترش یابد و این موضوع ظرفیت بسیار بزرگی را شامل می شود.

وی در پایان سخنان خود گفت؛ امروز دشمنان نظام از جمله آمریکا و کشورهای هم‌پیمان تقسیم کار کردند تا پس از نقص برجام کشور ایران در شرایط سخت و تسلیم قرار دهند ، لذا ضرورت دارد با تاکید بر اقتصاد مقاومتی مشکلات خود را حل کنیم و مسیر آن از بستر وحدت است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید