Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان تاکید کرد:

ضرورت حضور زنان روستایی در عرصه تولید

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان بر اهمیت حضور زنان روستایی در عرصه تولید و همچنین تشکل زنان در قالب صندوق اعتبارات خرد تاکید کرد.

ضرورت حضور زنان روستایی در عرصه تولید

به گزارش خبرنگار ایانا در استان گیلان، جلسه برنامه‌‌ ریزی و هماهنگی جهت ساماندهی فعالیت‌ های زنان روستایی در قالب صندوق اعتبارات خرد در دفتر کار ریاست سازمان برگزار شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان بر اهمیت حضور زنان روستایی در عرصه تولید و همچنین تشکل زنان در قالب صندوق اعتبارات خرد تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی استان گیلان، جلسه برنامه‌‌ ریزی و هماهنگی جهت ساماندهی فعالیت‌ های زنان روستایی در قالب صندوق اعتبارات خرد در دفتر کار ریاست سازمان برگزار شد.

مهندس «علی درجانی» در این جلسه بر اهمیت حضور زنان روستایی در عرصه تولید و همچنین تشکل زنان در قالب صندوق اعتبارات خرد تاکید کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی بیان کرد: برنامه ‌ریزی مدون برای توسعه صندوق‌ هم از نظر کمیت و هم از نظر کیفیت صورت گرفته و از بانک‌ های عامل (بانک توسعه تعاون – صندوق کارآفرین امید) و همچنین صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی حمایت لازم در جهت اخذ تسهیلات برای انجام برنامه‌ های صندوق صورت بگیرد.

وی همچنین از برنامه‌ ریزی برای برگزاری همایش اعضای صندوق‌ ها و ادامه دوره‎‌های آموزشی در جهت توانمندسازی آنان در آینده خبر  داد و افزود: برگزاری نشست ‌های توجیهی دوره آموزشی ویژه اعضای صندوق و حسابداران، حضور اعضای خرد، جشنواره‌ های ترویجی جهت معرفی و فروش محصولات و تولیدات کشاورزی که در گذشته برگزار شده برای پیشرفت در کارها ادامه دار خواهد بود.

در این جلسه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، مدیران صندوق کارآفرین امید و توسعه تعاون نیز در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌ های صندوق‌‎ها حمایت‌ های لازم را اعلام کردند و خواستار استفاده از ظرفیت فرمانداری‌ ها، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی مناطق شدند.

گفتنی است، در این جلسه مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، مدیران صندوق کارآفرینی امید، بانک توسعه تعاون به همراه کارشناسان بخش ‌های مرتبط حضور داشتند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید