Iranian Agriculture News Agency

معاون امور استان های نمایندگی ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی گفت؛

بصیرت افزایی و اتحاد برای جامعه یک ضرورت است

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی معاون امور استانهای نمایندگی ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی در مراسم ۹ دی که با حضور مهندس حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، معاونین و مدیران، روسای ادرات تابعه و جمع کثیری از همکاران در در نماز خانه سازمان برگزار شد، بر بصیرت افزایی و اتحاد در جامعه تاکید کرد.

بصیرت افزایی و اتحاد برای جامعه یک ضرورت است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی معاون امور استانهای نمایندگی ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی در  مراسم ۹ دی که با حضور مهندس حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، معاونین و مدیران، روسای ادرات تابعه و جمع کثیری از همکاران در  در نماز خانه سازمان برگزار شد، بر بصیرت افزایی و اتحاد در جامعه تاکید کرد.

این مقام مسئول با اشاره به تکرار ۶۰ باره واژه فتنه در قرآن افزود؛ ۲۰ مورد از این اطلاق ها در قرآن موضوعیت اجتماعی دارد .

وی ادامه داد؛ بدون آزمایش قطعا راه ترقی هموار نیست و در قرآن یک ابزار آزمایش را زن و فرزند و در آزمایش دیگری خیر و شر و نیکی و بدی مورد اشاره قرار می گیرد و اینها ابزار امتحان است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی سپس با تاکید بر بستر فتنه سال ۸۸ گفت؛ حب به مقام و مسئولیت بدون احراز شایستگی های لازم از جمله عوامل بستر ساز فتنه ۸۸ بود.

وی افزود؛ تصدی مقام در انسانها امانت است و این امانت می بایست در راه خدمت به مردم صرف شود.

وی آرامش انسانها را لازمه ترقی و یاد خدا را زمینه ساز سعادت انسانها دانست و گفت؛ دشمنان نظام درصدد هستند آرامش را از مردم بگیرند و آنها را با تحریم و مشکلات اقتصادی زمین گیر کنند اما ملت خداجوی ایران مقاومت کرده اند‌ و این یعنی دشمنان نظام شکست خورده اند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی سپس افزود ؛ دشمن در وقایع اخیر و پس از تغییر نرخ بنزین تصمیم داشت چهره مسئولین نظام، بویژه دولت را در بین مردم تخریب کند اما واکنش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توطئه آنها را خنثی کرد.

وی افزود ؛ اقناع مردم در بحث بنزین بسیار مهم بود و این موضوع مغفول ماند و باعث ترفند دشمن شد و آنها این دستمایه را برای تخریب مسئولین بکار گرفتند .

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی در ادامه تصریح کرد؛ مردم سالهاست پای مشکلات ایستاده اند و در سایه وحدت، دشمنان قطعا شکست خواهند خورد.

وی با اشاره به انحراف فرزند روح الله زم بعنوان یک روحانی گفت؛ ارزش های اسلامی شامل یک گروه نیست و گاها دیده شده حتی همسران ائمه نیز دچار نقصان بصیرت شده اند و این انحراف ها خاص یک گروه خواص نیست.

وی افزود شیطان هم یکی دیگر از ابزار های فتنه از واژه های ۶۰ گانه قرآنی ست، لذا ضرورت دارد از اغواء شیطانی دوری کند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی راه شیطانی دشمنان را برای ملت ایران تاکید بر جذابیت های تصویری و بصری و ماهواره ای دانست و گفت؛ هدف شیطانی دشمن در این مسیر گسست خانواده بعنوان رکن اجتماع است.

وی در پایان گفت ؛ بی هیچ تردیدی راه رستگاری ایران اسلامی با توجه به شرایط موجود راه امام (ره) و راه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

مهندس نوربخش حاتمی دیگر سخنران این مراسم بود و طی سخنان  گفت؛ ۹ دی روز بصیرت و ولایت مداری است و لذا انتظار می رود همکاران سازمان نقش پر رنگی در این مراسم داشته باشند.

وی با تاکید بر شرایط حساس کشور افزود؛ نمی بایست در این شرایط بر طبل تفرقه کوبید و بی گمان شکست دشمنان از بستر اتحاد فراهم خواهد شد.

سخنران دیگر این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسینی مقدم مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بود.

حسینی مقدم  با اشاره به فتنه های دشمنان برای نظام اسلامی گفت؛ شیطان بزرگ در حادثه ۹ دی تمام ابزار خود را بکار گرفت ، اما ولایت مداری و بصیرت مردم توطئه آنان را نقش بر آب کرد.

وی افزود، بردباری ،هوشیاری ، بصیرت و ولایت مداری مردم از جمله خصیصه های بود که مردم از آن سود بردند و در آن آزمون سربلند بیرون آمدند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید