Iranian Agriculture News Agency

استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

اعلام آمادگی سازمان اقتصادی کوثر برای سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تقویت سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان گفت: سازمان اقتصادی کوثر آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در ۶ حوزه مختلف این استان اعلام کرد.

اعلام آمادگی سازمان اقتصادی کوثر برای سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی  در نشست مسوولان چهارمحال و بختیاری با مدیران سازمان اقتصادی کوثر در ماه گذشته به میزبانی شهرکرد، قرار شد تا این سازمان پیشنهادات سرمایه‌گذاری خود در استان را تا یک ماه بعد ارایه دهد.
وی افزود: به همین منظور در نشستی با مدیران سازمان اقتصادی کوثر در تهران این سازمان آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های کشاورزی، دامپروری، شیلات و آبزیان، بهداشت و درمان (تجهیزات اماکن بیمارستانی)، آب معدنی و نیروگاه‌های کوچک مقیاس اعلام کرد.
عباسی تصریح کرد: براساس توافق‌های صورت گرفته مدیران ارشد چهارمحال و بختیاری با مدیران سازمان اقتصادی کوثر، قرار شد تا این سازمان در آینده‌ای نزدیک اقدامات اجرایی در خصوص آغاز سرمایه‌گذاری‌ها در استان را آغاز کند.
وی یادآور شد: با جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی توانمند مانند مدیران سازمان اقتصادی کوثر زمینه افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در بخش‌های مختلف چهارمحال و بختیاری فراهم خواهد شد.
عباسی اظهار داشت: مسوولان ارشد چهارمحال و بختیاری برای جذب سرمایه‌گذاران به منظور تسهیل در بخش‌های مختلف توسعه‌ای استان تسهیلات مورد نیاز به همراه مجوزهای قانونی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارایه می‌کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید