Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری

نقش موثر روابط عمومی در پیشبرد اهداف دستگاههای اجرایی

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در نخستین نشست هم‌اندیشی فعالان روابط عمومی و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری گفت :روابط عمومی ها می توانند کمک های موثری در پیشبرد اهداف سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی داشته باشد

نقش موثر روابط عمومی در پیشبرد اهداف دستگاههای اجرایی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان درنخستین نشست هم‌اندیشی با فعالان روابط عمومی و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری گفت: روابط عمومی  ها می توانند کمک های موثری در پیشبرد اهداف سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی داشته باشد.

ذبیح الله غریب با اشاره به جایگاه روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی افزود :روابط عمومی ها می توانند افکار عمومی و دید مثبت آنان را نسبت به عملکرد دستگاه‌های اجرایی افزایش دهند امید را در جامعه تزریق کند و در جهت تقویت اعتمادها تلاش کنند.
وی گفت :روابط عمومی ها با بهره گیری از یافته های تحقیقاتی و مطالعات اجتماعی، مدیران را از دیدگاه‌ها، خواسته ها و نیازهای مخاطبان آگاه می سازند و از این طریق در تصمیم سازی و سیاستگذاری سازمان ایفای نقش می کنند.
ذبیح الله غریب تصریح کرد :تولید محتوای با کیفیت ، مدرن شدن روابط عمومی ها و بهرگیری از فناوری های نوین ،گفتمان سازی و فرهنگ سازی ،خلاقیت و نوآوری از وظایف مهم روابط عمومی ها است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید