Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کیار:

همکاری نمایندگان دامداران برای جذب سرمایه‌گذار ضروری است

تکیه به اعتبارات دولت قطعا زمان بهره‌برداری را طولانی، پرهزینه و با مشکلاتی همراه خواهد کرد و مشارکت سرمایه‌گذار در اجرای پروژه‌ها ضرورت دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کیار:

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، جلسه موانع اجرایی مجتمع های دامداری شهرستان کیار با حضور معاون عمرانی فرماندار، آب منطقه‌ای، روسای ادارات منابع طبیعی، آبفار، شبکه بهداشت، محیط زیست، حمل‌و‌نقل جاده‌ای، نمایندگان دامداران و مدیر و معاونت جهادکشاورزی شهرستان در دفتر این مدیریت برگزار شد.

سعید داودی‌نیا، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کیار افزود: در این جلسه درخصوص موانع اخذ مجوزها و راهکارهای اجرایی و تسریع اخذ استعلامات و رفع محدودیت‌های دستگاه‌ها و روند تسهیلگری و تسریع در عملیاتی کردن این مجتمع ها که از مطالبات و اولویت‌های مهم شهرستان است، بحث و تبادل نظر و هم اندیشی شد و مقرر شد حداکثر تا پایان دی ماه سال جاری درخصوص مجتمع دام‌های سبک خارجی، قلعه تک و گهرو و مجتمع دام سنگین شلمزار اقدامات عملیاتی و زیربنایی صورت گیرد.

وی گفت: نکته مهم و توصیه‌شده به نمایندگان دامداران درخصوص همراهی کردن با برنامه‌های جهادکشاورزی، بحث ورود سرمایه گذار در این پروژه هاست تا هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسند.

داودی‌نیا افزود: تکیه به اعتبارات دولت قطعا زمان بهره‌برداری را طولانی، پرهزینه و با مشکلاتی همراه خواهد کرد و مشارکت سرمایه‌گذار در اجرای پروژه‌ها ضرورت دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید