Iranian Agriculture News Agency

پرداخت 93 میلیارد تومان به 25 هزار کشاورز سیل‌زده لرستانی

رئیس سازمان جهادکشاوری لرستان با اشاره به اینکه تا به امروز 25 هزار پرونده سیل‌زده تایید شده است، گفت: میزان خسارت این پرونده‌ها 93 میلیارد تومان بوده که به زودی پرداخت می‌شوند.

پرداخت 93 میلیارد تومان به 25 هزار کشاورز سیل‌زده لرستانی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان، عبدالرضا بازدار  در جلسه شورای اداری لرستان اظهار داشت: سیل بیش از یک هزار و 500 میلیارد تومان به زیرساخت‌های کشاورزی استان خسارت وارد کرده است.

وی با بیان اینکه بیش از 6 هزار هکتار از باغ‌های استان بر اثر سیل در خطر تخریب کامل بودند، افزود: با کمک مردم توانستیم جلو تخریب این باغ‌ها را بگیریم.

رئیس سازمان جهادکشاوری لرستان بیان کرد: در ایام سیل بیش از 30 هزار پرونده برای کشاورزان آسیب دیده تشکیل دادیم که این کاری بسیار بزرگ بود.

بازدار با اشاره به اینکه تا به امروز 25 هزار از این پرونده‌ها تایید شده است، تصریح کرد: میزان خسارت این پرونده‌ها 93 میلیارد تومان بوده که به زودی پرداخت می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 2 هزار پروژه سازمان جهاد کشاوزی استان در سیل فروردین ماه آسیب دید که خسارت آنان بیش از یک هزار میلیارد تومان است، ضمن اینکه تا امروز توانسته‌ایم  111 میلیارد تومان اعتبار برای آنان تخصیص دهیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید