Iranian Agriculture News Agency

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان قزوین

۴۰۰ کیلوگرم گوشت تاریخ گذشته در قزوین کشف شد

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان قزوین گفت: بازرسان دامپزشکی قزوین ۴۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز تاریخ مصرف گذشته را کشف و معدوم سازی کردند.

۴۰۰ کیلوگرم گوشت تاریخ گذشته در قزوین کشف شد

به گزارش  خبرنگار ایانا در استان قزوین، یدالله کلهر با اعلام این خبر افزود: تشدید بازدیدهای نظارتی از مراکز عرضه باعث شد تا بیش از ۴۰۰ کیلوگرم گوشت سردست منجمد تاریخ گذشته از یک واحد عرضه کننده کشف و توقیف شود.

وی با اشاره به تذکرات مکرر ابلاغ شده به واحد مذکور در زمینه رعایت موازین بهداشتی، اظهار داشت: برودت نامناسب برای نگهداری فرآورده‌های خام دامی، بهداشت نامناسب محیط و سردخانه، فروش ضایعات گوشت و حمل فرآورده خام دامی در خودروهای فاقد سردخانه از دیگر تخلفات این واحد بوده است.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان قزوین با بیان اینکه واحد متخلف پس از پلمب برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: وظیفه نظارت بر تولید، حمل، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی در مراکز تولید، عرضه و رستوران‌ها بر عهده دامپزشکی بوده و هرگونه تخلف از سوی این مراکز با برخوردهای سخت و قانونی همراه است.

کلهر به مدیران مراکز آموزشی و درمانی، رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی، اغذیه فروشان و سایر مراکز عرضه تاکید کرد تا فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز را از مراکز معتبر تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید