Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شیراز :

حساب‌های متخلفین تغییر کاربری اراضی شیرازی مسدود می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی حساب های متخلفین تغییر کاربری اراضی در این شهرستان مسدود و کارت ملی آنان فاقد هویت می شود.

حساب‌های متخلفین تغییر کاربری اراضی شیرازی مسدود می‌شود

ذبیح الله سیروسی پس از نشست مشترک جهاد کشاورزی با دستگاه قضایی شهرستان شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا در استان فارس تصریح کرد: با اجرای این امر متخلفین تغییر کاربری به صورت دواطلبانه برای تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز اقدام کرده که علاوه بر کاهش تنش های اجتماعی، هزینه بیت المال در برخورد با متخلفین نیز کاهش می یابد.

به گفته وی؛ از دیگر مصوبات این نشست ارائه ابلاغ پرونده های تغییرکاربری غیرمجاز اراضی به صورت تلفنی بود که این امر علاوه بر تسهیل روند اجرا، افزایش سرعت کار را به دنبال خواهد داشت.

سیروسی صدورکارت ضابطین قضایی تعدادی از پرسنل امور اراضی را از دیگر مصوبات این نشست برشمرد و ابراز کرد: این امر پس از هماهنگی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با دادستان این استان اجرا خواهد شد.

نشست مشترک جهاد کشاورزی با دستگاه قضایی شهرستان شیراز با هدف تسریع در رسیدگی پرونده های متخلفین در امور اراضی و با حضور مسعود سلطانی فر معاون دادستان و رئیس اجرای احکام کیفری شیراز و محمد مهدی محمودی معاون قضائی رئیس کل دادگاه‌های عمومی وا نقلاب شیراز و رئیس دادگاه‌های کیفری ۲ شیراز در محل دادگاه گل سرخ برگزار شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید