Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین :

تحقیقات ؛ زیر بنای توسعه بخش کشاورزی است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : تحقیقات؛ زیر بنای توسعه بخش کشاورزی است بنابراین باید توجه ویژه‌ای شود.

تحقیقات ؛ زیر بنای توسعه بخش کشاورزی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین فاطمه خمسه در بازدید از مرکز تحقیقات و اموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان که با حضور معاونین و مدیران این سازمان انجام شد با بیان این مطلب افزود: فضای مرکز تحقیقات و آموزش ؛ بسیار مناسب برای انجام امور تحقیقاتی و آموزشی بخش کشاورزی است.

وی اظهار کرد: مرکز تحقیقات استان قزوین با تعامل و ارتباط بسیار خوبی که با مراکز تحقیقانی معتبر و اجرایی دارد می تواند در ارایه شیوه های نوین برای توسعه بخش حرکت کند .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه گفت : استان قزوین به لحاظ کشاورزی نوین ؛ دارای قدمت بسیار طولانی است و همواره در اجرای طرح های شاخص پیشرو بوده است .

به گفته خمسه؛ استان قزوین با وجود ۵ ایستگاه تحقیقات کشاورزی توانسته در ارایه راهکارهای نوین به کشاورزان حرکت کند.

وی اظهار کرد: مجموعه جهاد کشاورزی و دستگاههای وابسته ان با همکاری و همفکری توانسته اند در جهت توسعه بخش گام های خوبی بردارند.

خمسه خاطر نشان کرد: محققان و پژوهشگران بخش تحقیقات کشاورزی استان برای اجرای طرح ها و ایده ای خود می توانند با بخش اجرا ارتباط بیشتری داشته باشند.

این مقام مسئول یاد آور شد: اجرای پروژه ارتقا امنیت و افزایش عملکرد گندم در نظام های نوین گندم بنیان در ایران؛ از جمله طرح های موفق و همکاری خوب بخش تحقیقات با جهاد کشاورزی بوده است .

وی از تلاش ها و اقدامات خوب بابک قرالی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان قدردانی کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید