Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی مرودشت:

پرداخت خسارت سیل به بخش کشاورزی مرودشت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، از پرداخت 24 میلیارد و 878 میلیون ریال تسهیلات کم بهره و کمک بلاعوض به خسارت دیدگان بخش کشاورزی از سیل فروردین سال جاری این شهرستان خبر داد.

پرداخت خسارت سیل به بخش کشاورزی مرودشت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، عزیز رحیمی با اشاره به اینکه در راستای اجرای مصوبه هیات وزیران در خصوص پرداخت کمک بلاعوض و تسهیلات کم بهره به خسارت دیدگان 243 پرونده در شهرستان مرودشت تشکیل شده، افزود: 235 پرونده در حوزه های زراعت، باغ، دام و طیور، شیلات و زنبور عسل مبلغ جبرانی خسارت سیل را دریافت کردند.

به گفته وی، تسهیلات کم بهره با کارمزد چهار درصد بر اساس میزان وقوع خسارت از پنج میلیون ریال تا 50 میلیون ریال در حال پرداخت است.

این مقام مسئول در خصوص روند دریافت این تسهیلات بیان کرد: خسارت دیدگان پس از وقوع سیل با مراجعه به مراکز جهاد کشاوری و تکمیل فرم های مربوطه به صورت خود اظهاری خسارت خود را اعلام که پس از تشکیل پرونده در کارگروه شهرستانی و استانی پرونده آنان برای ادامه کار در دستور کار قرار گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت افزود: پس از تصویب  خسارت و ورود اطلاعات در سامانه جامع امداد و بازسازی دولت (سجاد)، اعتبارات لازم تامین  و دستور پرداخت صادر شد.

مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید