Iranian Agriculture News Agency

طلایی تاکید کرد:

ضرورت توسعه اطلاع‌رسانی در بخش کشاورزی

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی با حضور محمدرضا طلایی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی، سیدعلی محققی، مدیرکل پیشین و سیدشهاب سیدمحسنی، سرپرست کنونی و جمعی از مدیران این مرکز برگزار شد. در این مراسم از تلاش‌ها و عملکرد محققی تقدیر به عمل آمد و حکم سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی قرائت شد.

ضرورت توسعه اطلاع‌رسانی در بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در این مراسم درباره وظایف روابط عمومی گفت: بخش کشاورزی بسیار گسترده است و با دامنه وسیع ارباب‌رجوع روبروست که هر کدام، ادبیات خاص خود را می‌طلبد. برهمین اساس روابط عمومی باید به‌‌روز و منعطف باشد تا بتواند این دامنه گسترده را پوشش داده و به خوبی در مورد آن اطلاع‌رسانی کند.

محمدرضا طلایی در ادامه با بیان اینکه هنوز در زمینه اطلاع‌رسانی به سطح ایده‌آل نرسیده‌ایم، افزود: در وزارت جهاد کشاورزی روزانه به‌طور میانگین 400 خدمت‌رسانی انجام می‌شود، اما پوشش خبری مناسبی در این زمینه انجام نمی‌‌گیرد.

طلایی البته مشکل را نه در روابط عمومی که در همکاری مدیران ارشد این وزارتخانه تخصصی می‌داند که به سبب درگیری مداوم با بخش اجرایی کمتر به ارائه عملکرد خود، تن می‌دهند و تأکید دارد که این بخش نیازمند تقویت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه تغییر در ادارات دولتی امری طبیعی است و مقام، وفا نمی‌کند، از عملکرد سیدعلی محققی، رئیس پیشین مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی تقدیر کرد و او را به‌عنوان یکی از سرمایه‌های مجموعه و از مدیران شایسته تقدیر وزارت جهاد کشاورزی برشمرد.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به انتخاب سیدشهاب سیدمحسنی، به‌عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، او را یکی از پیشکسوتان روابط عمومی خواند و گفت: انتخاب او از سوی سرپرست وزارت جهاد کشاورزی جای تقدیر دارد.

طلایی خطاب به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی تأکید کرد: مهندس کشاورز، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی فردی بسیار دقیق است و بر سرعت‌عمل و به‌روز بودن مرکز روابط عمومی در اطلاع‌رسانی به‌موقع در رسانه‌ها تأکید دارد. بر همین اساس ضروری است که سرپرست این مرکز وقت و دقت بیشتری را در شرایط حساس کنونی به وزارت جهاد کشاورزی، معطوف کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید