Iranian Agriculture News Agency

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان:

رونق تولید در واحدهای دام و طیور با ورود نهاده‌ها از بندرشهیدرجایی

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت: ورود نهاده های دام و طیور از بندر شهیدرجایی فرصتی برای رونق تولید در واحدهای تولیدی دام و طیور این استان است.

رونق تولید در واحدهای دام و طیور با ورود نهاده‌ها از بندرشهیدرجایی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان هرمزگان، طهماسب غلام‌پور ظهر امروز اظهار کرد: پس از سال‌ها وقفه در ورود نهاده های دامی از بندر شهیدرجایی خوشبختانه با پیگیری فراوان مسوولین استانی و کشوری شاهد ورود، تخلیه و بارگیری سه کشتی نهاده دامی بوده ایم که فرصت بسیار خوبی برای رونق تولید در واحدهای دام و طیور استان است.

وی افزود: محموله های وارداتی شامل یک کشتی ذرت به میزان تقریبی 63 هزار تن، یک کشتی کنجاله سویا به میزان تقریبی 59 هزار تن و یک کشتی جو با وزن تقریبی 65هزار تن است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان ادامه داد: در حال حاضر برای تمامی واحدهای دامی به خصوص تولیدکنندگان گوشت مرغ این امکان فراهم است که نهاده های دامی موردنیاز خود را از این محل تأمین کند.

غلام‌پور با بیان اینکه ورود نهاده های دام و طیور از بندر شهیدرجایی علاوه بر کاهش هزینه‌های تولید باعث می شود که تولیدکنندگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید و دریافت نهاده اقدام کند، خاطرنشان کرد: پیش از این عمده نهاده های دامی از بندر امام خمینی (ره) واقع در استان خوزستان بارگیری و حمل می شد که علاوه بر افزایش هزینه‌های تولید گاهی محموله‌های خریداری شده با تاخیر چند هفته و بعضا ماهانه ارسال می‌شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید