Iranian Agriculture News Agency

معاون توسعه و عمران امور عشایر چهارمحال و بختیاری

گاز مورد نیاز عشایر به‌زودی تأمین می‌شود

معاون توسعه و عمران امور عشایر چهارمحال و بختیاری با اشاره به کمبود سیلندر گاز مایع در بین خانوار عشایر استان، گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، این مشکل بزودی مدیریت و برطرف می‌شود.

گاز مورد نیاز عشایر به‌زودی تأمین می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحان و بختیاری ، یدالله چراغپور گفت: شواهد نشان می‌دهد که علت کمبود کپسول‌های گاز مایع در برخی نقاط کشور و چهارمحال و بختیاری به دلیل گرایش برخی از رانندگان به استفاده از مخازن ال.پی.جی در خودروها است.

معاون توسعه و عمران امور عشایر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده، تا پایان زمستان امسال گاز مایع به اندازه مورد نیاز در اختیار عشایر برای مصارف خانگی از جمله پخت و پز و پخت نان خانگی قرار می‌گیرد.

وی از توزیع و ذخیره‌سازی نفت سفید کافی در جایگاه‌های عاملان توزیع در مناطق عشایرنشین چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار داشت: در تأمین سوخت نفت سفید، برای جمعیت عشایری هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد.

چراغپور تصریح کرد: به منظور حمایت از جامعه عشایری و ایجاد تعادل در بازار مصرف، امسال ارزاق و مایحتاج ضروری شامل روغن، برنج، آرد و قند بین عشایر کوچ‌رو استان توزیع شده است.

معاون توسعه و عمران امور عشایر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این اقلام در ۱۲۰ فروشگاه ثابت و سیار اتحادیه تعاونی عشایری استان و شرکت‌های تعاونی مناطق ییلاقی استان در حال توزیع است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید