Iranian Agriculture News Agency

رمضان‌نژاد:

زمان صدور مجوزها در سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به 20 روز کاهش یافته است

رئیس سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور گفت: زمان‌بندی صدور مجوزها در سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور از 150 روز به 20 روز کاهش‌یافته است.

زمان صدور مجوزها در سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به 20 روز کاهش یافته است

به گزارش خبرنگار ایانا، شاهرخ رمضان‌نژاد رئیس سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در در نشست شورای مرکزی نظام مهندسی و منابع طبیعی و روسای سازمان های استان ها با سرپرست  وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: تعرفه‌ خدمات فنی و مهندسی  این سازمان نسبت به سال 97 افزایش نداشته است.

وی افزود: همچنین زمان‌بندی صدور مجوزها در سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور از 150 روز به 20 روز کاهش‌یافته است.

رمضان‌نژاد با تأکید بر اینکه مجوزها به‌عنوان دروازه ورود سرمایه عمل می‌کنند و بسیار مهم هستند، اذعان داشت: علاوه بر سرعت زمان دریافت مجوزها، ظرفیت اجتماعی و حقوقی این سازمان در کنار بخش خصوصی بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

وی با اشاره به شفاف بودن مناسبات مالی در این سازمان، ادامه داد: سامانه ارجاع کار در سازمان نظام‌مهندسی و منابع طبیعی کشور وجود دارد و در این سامانه تمامی تعرفه‌ها اعلام‌شده است و بر اساس آن فعالیت‌ها انجام می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید