Iranian Agriculture News Agency

پزشکیان:

نباید به خاطر مسائل سیاسی و جناحی باعث خروج افراد صلاحیت‌دار از میدان شویم

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل ما تحریم و گرفتاری‌های ایجاد شده است اما به جای پشتیبانی از افراد در صحنه، با سنگ اندازی مانع اقدامات آنها می شویم که این اقدامات نابخردانه هم به خاطر مسائل سیاسی و جناحی است و ما باعث شدیم این افراد صلاحیت‌دار از میدان خارج شده و خسته شوند.

 نباید به خاطر مسائل سیاسی و جناحی باعث خروج افراد صلاحیت‌دار از میدان شویم

به گزارش خبرنگار ایانا، مسعود پزشکیان نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در آیین نکوداشت و تجلیل از خدمات مهندس محمود حجتی وزیر سابق جهاد کشاورزی اظهار کرد: به نظر من مهندس حجتی با تمام وجود هر آنچه در توان داشته برای انقلاب و مردم عرضه کرده است.

وی افزود: مشکل ما تحریم و گرفتاری‌های ایجاد شده است اما به جای پشتیبانی از افراد در صحنه، با سنگ اندازی مانع اقدامات آنها می شویم که این اقدامات نابخردانه هم به خاطر مسائل سیاسی و جناحی است و ما باعث شدیم این افراد از میدان خارج شده و خسته شوند.

پزشکیان تاکید کرد: نباید کاری کنیم، کسانی که در کشور پرچم دار بودند کار را رها کنند، برخی نقدهایی که در رسانه‌ها و توسط افراد مختلف نقل می شود ناجوانمردانه است.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در رابطه با طرح مکرر استیضاح توسط نمایندگان مجلس  گفت: من بارها در مجلس در بحث استیضاح گفته‌ام با این کار، مشکل بیکاری و اقتصاد حل نخواهد شد، امیدواریم مهندس حجتی قهر نکرده و خسته نشده باشند.

 وی افزود: باید کاری کنیم، کسانی که با تمام وجود در صحنه هستند احساس ناامیدی نکنند و بدانند مردم قدردان زحمات ایشان هستند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید