Iranian Agriculture News Agency

خاوازی :

«سامانه شبکه دانش کشاورزی» موجب ارتباط پیوسته محققان و مروجان می شود

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: «سامانه شبکه دانش کشاورزی» می تواند ارتباط پیوسته را بین محققان معین، مروجان پهنه و سایرین ایجاد کند و دسترسی این افراد به یکدیگر آسان خواهد شد.

«سامانه شبکه دانش کشاورزی» موجب ارتباط پیوسته محققان و مروجان می شود

به گزارش خبرنگار ایانا، کاظم خاوازی رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در گردهمایی پژوهشگر مروجان ارشد که به مناسبت هفته پژوهش در سالن فجر سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: «سامانه شبکه دانش کشاورزی» که امروز از مرحله مقدماتی آن رونمایی شد، چرخه دانش را ایجاد می کند و سبب ارتباط پیوسته بین محققان معین، مروجان پهنه و سایرین خواهد شد.

خاوازی ادامه داد: توانایی محققین کشور در سطح بین‌المللی است و من دستشان را می بوسم.

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی افزود: پژوهشگران ارشد در کشور باید بر روی چند موضوع تا رسیدن به نتیجه فعالیت کنند و دامنه فعالیت و تحقیقاتشان را گسترده نکنند.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت انجام شده در بخش تحقیقاتی باید مستند شود، گفـت: فعالیت های بسیار ارزشمندی در بخش تحقیقات کشاورزی انجام شده که قابل روئت نیست و با مستندسازی بهره‌برداری بهتری از آن انجام خواهد شد.

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی تصریح کرد: باید از متخصصان و محققان برجسته سایر کشورها دعوت شود؛ کشور ما در زمینه تحقیقاتی با کشورهای سوییس، هلند و چین قرارداد دارد و ما می توانیم از دانش آنها در زمینه های تحقیقات کشاورزی بهره مند شویم.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید