Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری خبر داد

راه‌اندازی 40 خانه بهداشت سیار در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به پیگیری‌های صورت گرفته 40 خانه بهداشت سیار در مناطق عشایری استان راه‌اندازی و از سال آینده به جمعیت عشایری خدمات بهداشتی ارائه می‌دهند.

راه‌اندازی 40 خانه بهداشت سیار در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به پیگیری‌های صورت گرفته 40 خانه بهداشت سیار در مناطق عشایری استان راه‌اندازی و از سال آینده به جمعیت عشایری خدمات بهداشتی ارائه می‌دهند.

یحیی حسین‌پور افزود : باتوجه به آئین‌نامه ساماندهی عشایر، هر دستگاهی موظف است نسبت به اعتبارات و جمعیت عشایری تحت پوشش در مناطق عشایری خدمات ارائه دهد.

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در موضوع بهداشت و درمان در مناطق عشایری کار خاصی در سال‌های قبل صورت نگرفته است، افزود: باتوجه به پیگیری‌های صورت گرفته 40 خانه بهداشت سیار در مناطق عشایری استان راه‌اندازی و از سال آینده به جمعیت عشایری خدمات بهداشتی ارائه می‌دهند.

وی در خصوص لزوم برقراری عدالت در تمامی زمینه‌ها در مناطق عشایری، توضیح داد: برای رسیدن به این امر دستگاه‌ها باید به وظایف خود عمل کنند، اما بنظر می‌رسد مطالبه در این خصوص ضعیف بوده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید