Iranian Agriculture News Agency

همزمان با برگزاری اولین اجلاس سراسری کانون های تخصصی بسیج کشاورزی و گروههای جهادی حیدریون

واگذاری اجرای طرح کاداستر ده هزار هکتار از اراضی زراعی آذربایجان غربی به مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی

بر اساس تفاهم نامه منعقده فی مابین نماینده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی با رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ، تهیه نقشه کاداستر ده هزار هکتار از اراضی زراعی آذربایجان غربی تا سقف حداکثر ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی واگذار شد.

واگذاری اجرای طرح کاداستر ده هزار هکتار از اراضی زراعی آذربایجان غربی به مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، همزمان با برگزاری اولین اجلاس سراسری کانون های تخصصی بسیج کشاورزی و گروههای جهادی حیدریون که به صورت ویدئو کنفرانس در سالن شهیدان نعمتی جم وزارت جهاد کشاورزی با حضور سرپرست و نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، تفاهم نامه ای فی مابین نماینده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی با رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی دراین زمینه در استان منعقد شد .

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در این مراسم هدف از انعقاد تفاهم نامه مذکور را ، استفاده حداکثری از ظرفیت بسیجیان و جهادگران برای تهیه بانک اطلاعاتی جامعی از بخش کشاورزی استان ، با اجرای تهیه نقشه کاداستر اراضی اعم از اطلاعات مکانی و توصیفی قطعات اراضی تحت بهره برداری به منظور پیاده کردن الگوی کشت جامع و متناسب با اقلیم  منطقه عنوان کرد.

رسول جلیلی افزود: اعمال مدیریت جامع در حوزه بخش کشاورزی از تولید تا مصرف و تدوین الگوی کشت جزو راهبردهای بلند مدت توسعه بخش کشاورزی استان است که با تهیه نقشه کاداستر کل اراضی کشاورزی استان می توان به این اهداف نائل شد.

جلیلی اضافه کرد: اجرای طرح کاداستر در سراسر اراضی استان برای آمایش سرزمینی و جمع‌آوری دقیق اطلاعات پایه بخش کشاورزی به منظوربرنامه‌ریزی علمی و منسجم در بخش کشاورزی ضروری است و در اولویت کارهای اجرایی سازمان قرار دارد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : باید با افزایش توان و همگرایی بیشتر و ارتقای روحیه کار تیمی بتوانیم با محدودیت ها و مشکلات مقابله کنیم و به اهداف مورد نظر دست یابیم .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید