Iranian Agriculture News Agency

برگزاری شورای هماهنگی معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی اعلام کرد: عملکرد استان در زمینه خرید گندم، کشت کلزا، خرید گوجه فرنگی، خرید حمایتی زعفران قابل دفاع است.

برگزاری شورای هماهنگی معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، محمد رضا اورانی با  بیان این مطلب در جلسه شورای هماهنگی معاونین ومدیران که درروز پنجشنبه 21 اذر ماه در اتاق جلسات برگزار شده بود، اظهار داشت: همه ما  که مدیران این سازمان هستیم باید آستین همت بالا بزنیم و در این شرایط یار مردم باشیم  و در انجام کار ارباب رجوع تسریع کنیم.

اورانی افزود:  باید با ابزارهای مدیریتی که در اختیار داریم نظارتها  را گسترش داده و از  نیرویی هایی که در مجموعه ها وجود دارند و  صادقانه کار می کنند و وقت می گذارند حمایت کنیم.

وی در خصوص مراسم تکریم و معارفه  مدیر شیلات سازمان  که  همزمان با برگزاری این جلسه برگزار شد ،  نیز ضمن تشکر از زحمات و تلاشهای آقای هدایتی مدیر قبلی شیلات گفت: در 9سالی که افتخار همکاری با ایشان را  داشته ام   وی را انسانی صادق پاکدامن و پاک دست و پرتلاش دیده ام.

اورانی ادامه داد: با توجه به اینکه  استان خراسان رضوی بالغ بر ۱۰ هزار حلقه چاه کشاورزی ۷ هزار دهنه چشمه و 6 هزارو 700 رشته قنات دارد، ۱۱ هزار تن تولید در شیلات  نسبت به گذشته خوب است ولی نسبت به ظرفیت های موجود کافی نیست چون ظرفیت آب های داخلی استان برای پرورش ماهی زیاد است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: بنابراین از  آقای شهرکی مدیر جدید شیلات  با توجه به سوابق خوبی که در حوزه شیلات در چابهار داشته اند، انتظار می رود  که با شناخت دقیق از ظرفیت ها و پتانسیل های استان در توسعه این امر تلاش کنند.

محمد رضا اورانی اضافه کرد: در شرایط امروز ما نمی توانیم  بدلیل محدودیت و ظرفیت قانونی در هر شهرستان یک نیروی شیلاتی داشته باشیم بلکه باید از ظرفیت‌های کارشناسان تولیدات دامی و ظرفیت تشکل‌های بخش خصوصی  در حوزه آبزیان استفاده کنیم.

در ادامه حکم انتصاب آقای شهرکی مدیر جدید شیلات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی  قرائت شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید