Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ملارد خبر داد

بازگشت ۱۴هزارمترمربع از اراضی کشاورزی ملارد به چرخه تولید

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ملارد از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: 14هزار متر مربع از اراضی زراعی و باغی ملارد به چرخه تولید کشاورزی بازگشت.

بازگشت ۱۴هزارمترمربع از اراضی کشاورزی ملارد به چرخه تولید

به گزارش ایانا در استان تهران، مهدی صالحی گفت: ۱۴ مورد ساخت‌و‌ساز غیرمجاز با همکاری و همراهی دستگاه قضایی و یگان امداد نیروی انتظامی در روستای قشلاق در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی تخریب  و موجب آزادسازی 14هزارمتر مربع از اراضی کشاورزی شد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ملارد تصریح کرد: حفظ و حراست از باغات و اراضی کشاورزی جزء اولویت‌های مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ملارد است.

صالحی با بیان اینکه ما باید اراضی کشاورزی را به‌عنوان یک امانت در راستای تولید در بخش کشاورزی حفظ و حراست کنیم، از همه افرادی که قصد تغییر کاربری روی اراضی کشاورزی و باغات را دارند درخواست کرد ابتدا از جهاد کشاورزی استعلام کرده تا در آینده دچار مشکل نشوند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملارد در کنار اقدامات پیشگیرانه و نظارت بر جلوگیری از ساخت‌و‌ساز غیرمجاز، اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و آموزش را در جهت حفظ کاربری اراضی زراعی و کشاورزی ضروری دانست.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید