Iranian Agriculture News Agency

دیدار فرمانده یگان حفاظت از اراضی استان رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی

صبح امروز پنجشنبه (۲۱ آذر) فرمانده یگان حفاظت اراضی با رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی به منظور تعامل در زمینه اطلاع رسانی به موقع دیدار و گفتگو کردند.

دیدار فرمانده یگان حفاظت از اراضی استان رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان جنوبی، سرهنگ حمید آسیابی با اشاره به اینکه ابتدا اقدامات پیشگیرانه انجام خواهیم داد، گفت: تعدادی از مردم از روی عدم آگاهی و عدم اطلاع، به حریم اراضی کشاورزی ورود پیدا می کنند و بعد بر اساس قانون با آنها برخورد می شود، که موجب خسارت به آنها می گردد.

 فرمانده یگان حفاظت از اراضی خراسان جنوبی اظهار داشت:  به دلیل اینکه شخصی مورد خسارت مالی یا روحی قرار نگیرد، می بایست اطلاع‌رسانی مناسبی را انجام دهیم که قبل از خرید اراضی کشاورزی یا انجام کاری در اراضی خود، آگاهی کامل داشته باشند.

 وی با بیان اینکه روابط عمومی در خصوص آگاهی بخشی در کنار ما باشد، افزود: در خصوص اراضی و حفاظت از اراضی به هر شکلی که بتوان به  آگاهی مردم کمک کرد، باید اطلاع رسانی کنیم.

 رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی نیز انتخاب فرمانده یگان حفاظت اراضی استان را حرکتی مناسب و نیاز استان دانست و عنوان کرد: نیاز استان در زمینه نظارت و حفاظت از اراضی کشاورزی به یگان حفاظت از این اراضی بسیار الزامی بود.

حامد عارفی نیا با بیان اینکه ما آمادگی داریم ارتباط مستقیم با یگان حفاظت برای اطلاع‌رسانی را داشته باشیم، افزود: در اولین فرصت و برای آگاهی بخشی مردم، اهم برنامه های یگان حفاظت از اراضی خراسان جنوبی را به سمع و نظر مردم خراسان جنوبی رسیده خواهد شد.

 وی اظهار داشت: روابط عمومی در زمینه اطلاع رسانی به جامعه هدف کشاورزی و عموم مردم تمام تلاش خود را انجام می دهد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید