Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام:

رزمایش پدافند غیر عامل پیشگیری از بیماری استرپتوکوکوزیس در ماهیان سردابی برگزار شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: رزمایش پدافند غیر عامل با عنوان پیشگیری از بیماری استرپتوکوکوزیس درماهی قزل آلا در مزارع پرورش ماهیان سردآبی برگزار گردید.

رزمایش پدافند غیر عامل پیشگیری از بیماری استرپتوکوکوزیس در ماهیان سردابی برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایانا در استان ایلام، سیدمحمدتراب میری اظهار داشت:: این رزمایش که مقر فرماندهی آن در محل سالن جلسات سازمان بود، با حضور ناظرین بر رزمایش و کمیته های مختلف از جمله کمیته ارزیابی، کمیته فنی و اجرایی، کمیته عقیدتی و ارزشیابی و با حضور فرماندهیپدافند غیر عامل استانداری، کارشناسان دامپزشکی و سایر ادارات زیربط و همچنین مدیریت شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی به منظور پیشگیری از بیماری مذکور برگزار شد.

وی خاطرنشان نمود: در این رزمایش پس از شناسایی بیماری و مکانهای آلوده به بیماری دستور عملیات کنترل و نظارت و مبارزه با این بیماری صادر گردیده که پس از تماس تلفنی با مکانهای مورد نظر اقدامات لازم بلافاصله صورت گرفت.

میری اضافه کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام در سنوات گذشته و در سالهای 97.96.95  سه رزمایش دیگر با عناوین مبارزه با بیماری استریگا در مزارع غلات، رزمایش مبارزه با بیماری VHS در ماهیان سردآبی و همچنین مبارزه با تب برفکی دام برگزار کردیده، که این رزمایش ها به منظور آمادگی کامل نیروهای متخصص و بخش های مختلف سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه در جهت پیشگیری و مبارزه با اینگونه حوادث می باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام در پایان گفت: پس از عملیات صورت گرفته در خصوص رزمایش مذکور هر کدام از اعضا کمیته ها نظرات و پیشنهادات خود را در این راستا اعلام نمودند

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید