Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بندرلنگه:

عملیات اجرایی واحد تولیدی پودر ماهی آغاز شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بندرلنگه از آغاز عملیات اجرایی واحد تولیدی پودر ماهی در این شهرستان خبر داد.

عملیات اجرایی واحد تولیدی پودر ماهی آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایانا از هرمزگان، محمدرضاشیخ زاده اظهار کرد: عملیات اجرایی یک واحد تولیدی پودر ماهی در حوالی روستای دیوان این شهرستان آغاز شد.

وی با اشاره به استفاده از فرصتها و پتانسیل های سرمایه گذاری صنایع تبدیلی بخش کشاورزی در سال رونق تولید افزود: کارخانه پودر ماهی و خوراک دام و طیور یکی از فرصتهای سرمایه گذاری در استان هرمزگان می باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بندرلنگه با بیان اینکه کارخانه پودر ماهی و خوراک دام و طیور کمتر مورد توجه بهره برداران قرار گرفته بود و خشک کردن ماهی به روش سنتی و بدون رعایت معیارهای بهداشتی انجام می شد، ادامه داد: با راه اندازی این واحد تولیدی علاوه بر ارتقاء کیفیت محصول از وضعیت نامناسب عمل آوری جلوگیری خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 7 هزار و 500متر مربع با زیر بنای یک هزار و 800 متر مربع شامل سالن های فرآوری و بسته بندی و با هزینه ای بالغ بر شش میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در حال احداث می باشد.

گفتنی است؛ پیش بینی می شود با بهره برداری فاز اول این واحد تولیدی برای 100 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید