Iranian Agriculture News Agency

1370گواهی بهداشت نباتی امسال در مرکز قرنطینه گیاهی فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی(ره) صادر شد

رییس سازمان در بازدید از مرکز قرنطینه گیاهی فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 1370گواهی بهداشت نباتی از مرکز قرنطینه گیاهی فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی(ره) صادر شد.

1370گواهی بهداشت نباتی امسال در مرکز قرنطینه گیاهی فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی(ره) صادر شد

به گزارش ایانا در استان تهران، ذوالفقاری رییس سازمان، شهبازی قائم مقام، بازیار معاون توسعه مدیریت و منابع و عامری معاون بهبود تولیدات گیاهی ضمن بازدید از سه سایت قرنطینه فرودگاه حضرت امام(ره) و در یک نشست صمیمی از اقدامات انجام شده در این مرکز مطلع و توصیه های لازم برای استمرار خدمات دهی به ارباب رجوع با رعایت ضوابط و مقررات قرنطینه گیاهی را مطرح کردند.

ذوالفقاری، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران درحاشیه این بازدید اظهار داشت: امور مرتبط با قرنطینه گیاهی صادرات و واردات محصولات کشاورزی آن فرودگاه اوایل سال جاری از سازمان حفظ نباتات کشور به این سازمان محول شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون 1370گواهی بهداشت نباتی از مرکز قرنطینه گیاهی فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی(ره) صادر شده است که درحال حاضر بازرسین قرنطینه سازمان جهاد کشاورزی استان تهران مسئول انجام امور هستند .

گفتنی است در این بازدید رییس سازمان و همراهان با فردی مدیرکل محترم سالن « سلام » فرودگاه امام خمینی(ره) دیدار و گفتگو کردند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید