Iranian Agriculture News Agency

مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی فارس:

1259 نفر از فارس در بازارگاه نهاده‏های کشاورزی عضو شدند

مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: 1259 نفر از فعالان بخش دام و طیور استان فارس در سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی عضو شدند.

1259  نفر از فارس در بازارگاه نهاده‏های کشاورزی عضو شدند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سیدحبیب اله ساجدی تصریح کرد: فعالان بخش دام و طیور از جمله بهره برداران حقیقی و حقوقی، اتحادیه ها، تشکل‌ها و زنجیره‌های تولید برای خرید نهاده‌های مورد نیاز باید در سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی ثبت نام شوند.

به گفته وی؛ این افراد به منظور نام نویسی و تکمیل اطلاعات باید به سامانه بازارگاه به نشانی sps.bki.ir مراجعه  و نهاده های کشاورزی را از این سامانه آنلاین خریداری کنند.

ساجدی با بیان اینکه در حال حاضر برخی از  نهاده‌ها ی دامی را میتوان از سامانه مذکور  خریداری نمود، اظهار کرد: درآینده نزدیک عرضه و فروش نهاده‌ها صرفا از طریق سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی انجام خواهد شد.

مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان فارس یادآورشد: سامانه بازارگاه نهاد‌های کشاورزی با هدف تسریع در خرید و فروش نهاده‌های دامی، تسهیل امورتولیدکنندگان و مصرف کنندگان نهاده‌های دامی، جلوگیری از توزیع نامناسب نهاده‌های کشاورزی، تثبیت قیمت گذاری و همچنین جلوگیری از واسطه گری طراحی شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید