Iranian Agriculture News Agency

هفتمین نمایشگاه بزرگ ماشین آلات کشاورزی با هدف رونق تولید در کشاورزی افتتاح شد

هفتمین نمایشگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی کشاورزی، نهاده ها، سیستم های نوین آبیاری ، تجهیزات گلخانه ای، گیاهان دارویی، شیلات و آبزیان، دام و طیور و دامپزشکی در استان لرستان افتتاح شد

 هفتمین نمایشگاه بزرگ ماشین آلات کشاورزی با هدف رونق تولید در کشاورزی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایانا در لرستان، دکتر عبدالرضا بازدار در آیین افتتاح هفتمین نمایشگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی کشاورزی، نهاده ها، سیستم های نوین آبیاری ، تجهیزات گلخانه ای، گیاهان دارویی، شیلات و آبزیان، دام و طیور و دامپزشکی استان ابراز داشت: در این نمایشگاه دانش بنیان با دعوت از شرکتها و تولید کنندگان و نوآوران سراسر کشور که در طول یکسال توانسته اند، ایده ها و صنایع جدیدی ارائه دهند، میزبان آنان هستیم و خوشبختانه استقبال از این نمایشگاه صورت گرفته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان افزود: این نمایشگاه با ۷۰ غرفه از تاریخ ۱۷ آذر تا ۲۰ آذر در ساعات عصر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان لرستان برگزار خواهد شد.

 وی هدف از دعوت مدیران، کارشناسان و متخصصین به این نمایشگاه را در توجه به تولید، بهره وری از منابع آب و خاک، ترویج تکنولوژی سالم و تولید محصول سالم و استفاده از آخرین دستاوردهای حاصل در بخش های مختلف کشاورزی عنوان کرد.

بازدار ادامه داد: امید است ارائه این قبیل ایده ها و توافق بین تولیدکنندگان و مشتریان زمینه ساز رونق تولید در بخش کشاورزی استان باشد

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید