Iranian Agriculture News Agency

بازدید معاون استاندار تهران از شهرک گلخانه ای حصارگلی در ورامین

معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری تهران با سفر به شهرستان ورامین از شهرک گلخانه ای حصارگلی بازدید کرد.

بازدید معاون استاندار تهران از شهرک گلخانه ای حصارگلی در ورامین

به گزارش ایانا در استان تهران، امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران به همراه کاغذلو فرماندار شهرستان و ذوالفقاری رییس سازمان جهاد کشاورزی استان از روند اجرای شهرک گلخانه ای حصارگلی و برخی پروژه های بخش کشاورزی شهرستان بازدید کرد.

امامی امین ضمن بازدید از قسمت های مختلف این شهرک گلخانه ای که بزرگترین شهرک گلخانه ای خاورمیانه به شمار می رود، با صاحبان این واحدها گفتگو کرد و در جریان مسائل و مشکلات پیش رو قرار گرفت

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گزارشی از روند کار ارائه داد و گفت: حصارگلی یکی از بزرگترین شهرک‌های گلخانه‌ای کشور به شمار می رود که باتوجه به نزدیکی آن به بازارهای تقاضا در استان تهران و وجود زنجیره‌های صادراتی در این استان می‌تواند از موفق‌ترین مجموعه‌های تولید محصولات گلخانه‌ای در کشور باشد.

وی ادامه داد: فاز اول شهرک گلخانه‌ای حصارگلی با مساحت ۱۲۰ هکتار در قالب دوفاز ۷۴ قطعه 1.4 هکتاری در شرق استان تهران در حال اجراست و تا کنون بالغ بر ۴۲ قطعه از آن واگذار شده است.

گفتنی است شهرک گلخانه ای حصارگلی از پروژه های مهم اقتصاد مقاومتی، درمجاورت محور قم–گرمسار و در جنوب ورامین واقع شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید