Iranian Agriculture News Agency

مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی یک مجموعه فکری و علمی است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی یک مجموعه فکری و علمی است.

مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی یک مجموعه فکری و علمی است

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی در نشست صمیمانه با رئیس، معاونین، روءسای بخش های تحقیقاتی، محققین و کارکنان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی، ضمن بیان این مطلب افزود: این مجموعه حساس است آن قدر حساس که اگر کارها تیمی پیش نرود به سرانجام نمی رسد چون کار تحقیقی است و این مجموعه یک مجموعه فکری و علمی است، از این رو تنها راه موفقیت آن نیازمند با هم بودن است و اکنون کشور ما به شدت نیازمند تحقیق است و موفقیت در این راه همدلی، همفکری و همراهی همه را می طلبد.

وی خاطرنشان ساخت: در قرآن آیاتی وجود دارد که تلنگر قرآنی نام دارد و خداوند به ما تلنگر می زند چرا که زندگی ماشینی آنقدر ما را درگیر کرده است که اگر تلنگری به انسان زده نشود در غفلت به سر خواهد برد.

حجت الاسلام و المسلمین نجفی ادامه داد: خداوند در سوره حج آیه 5 با یادآوری نکته ضعف بشر به ما تلنگر می زند و می خواهد به ما گوشزد نماید که از چه چیزی خلق شده ایم بعد از بیان آن مطلب خداوند می فرماید که با همه با مهربانی و محبت رفتار نمایید.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان در پایان سخنان خود ضمن اشاره به مراقبه و محاسبه بیان داشت: از خود مراقبت نمایید و در خلوت کارها و اعمال خود را محاسبه کنید و نسبت به آنچه می خورید و می نوشید دقت نمایید چرا که به گفته پیامبر اسلام معده انسان ظرف تمام امراض است، غذای پاک و حلال و به اندازه میل نمایید و مخلص کلام رابطه مابین خود و خدا را تقویت نمایید.

گفتنی است در پایان این نشست نماز جماعت با حضور حاضران و به امامت حجت الاسلام و المسلمین آرمان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی اقامه شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید