Iranian Agriculture News Agency

رونمایی از طرح شناسنامه دار کردن گوشت های استحصالی کشتارگاه صنعتی دام تبریز

آئین رونمایی و آغاز اجرای طرح شناسنامه دار کردن گوشت های استحصالی روزانه سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز با حضور مدیر کل دامپزشکی استان و سایر مسئولین استانی برگزار شد.

 رونمایی از طرح شناسنامه دار کردن گوشت های استحصالی کشتارگاه صنعتی دام تبریز

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  دکتر بهداد مدیر کل دامپزشکی استان با اشاره به اهمیت نقش نظارت بر فرآورده های خام دامی در تامین امنیت غذایی مردم اظهار داشت: رعایت اصول بهداشتی در حین کشتار، رعایت پیش سرد برای جلوگیری از شیوع بیماری تب کریمه کنگو و مسایل بهداشتی حمل برای عرضه به مراکز سطح شهر با تغییر مدیریت سازمان کشتارگاه صنعتی دام تبریز در سطح مطلوبی رعایت می شود.

دکتر بهداد از دکتر قدرتی مدیر عامل سازمان کشتارگاه صنعتی دام تبریز بخاطر طرح ابتکاری شناسنامه دار کردن گوشت های استحصالی و همچنین اهمیت دادن به رعایت مسائل بهداشتی که نهایتا به تامین امنیت غذایی مردم خواهد انجامید تقدیر کرد .

وی افزود: طرح شناسنامه دار کردن گوشت های استحصالی از کشتارگاه صنعتی تبریز علاوه بر اینکه نوع دام سبک را از سنگین تفکیک کرده، تشخیص جنس نر از ماده را برای شهروندان تسهیل خواهد کرد و میزان نظارت بر گوشت های لیبل دار افزایش یافته و مردم با آرامش خاطر می توانند از محصولات خام دامی شناسنامه دار با آگاهی از تاریخ کشتار دام و تاریخ انقضاء گوشت خریداری شده اطلاع یابند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید