Iranian Agriculture News Agency

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه:

با توانمند نمودن بخش کشاورزی، می توان اقتصاد استان را شکوفا ساخت

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در دیداری که به مناسبت هفته بسیج با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، معاونین و مدیران این سازمان و روسای ادارات تابعه داشت با تشکر از گزارش ارائه شده توسط رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: با توانمند نمودن بخش کشاورزی، می توان اقتصاد استان را شکوفا ساخت.

با توانمند نمودن بخش کشاورزی، می توان اقتصاد استان را شکوفا ساخت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه، آیت الله علما با بیان این مطلب افزود: گزارش مهندس حاتمی انصافا جای تقدیر دارد و در شرایط فعلی تحریم ها این گزارش مایه امیدواری است.

آیت الله علما سپس با اشاره به برنامه های امریکا برای وابستگی کشورها در امر کشاورزی و سایر محصولات به خود، خاطرنشان نمود: این رویکرد امریکا امروزی نیست و سالهاست که اعمال می شود و تنها رویکرد های این کشور متخاصم تغییر کرده است.

امام جمعه کرمانشاه سپس با اشاره به ظرفیت های فراوان کشور افزود: مطابق توصیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نگاه ما می بایست به توانمندی های داخلی باشد و گزارش مهندس حاتمی در این راستاست که توانایی های داخلی را مدنظر قرار دهیم.

آیت الله علما پتانسیل های کشاورزی کرمانشاه را زبانزد اعلام نمود و گفت: می توان با توانمند نمودن بخش کشاورزی و تغییر نگاه به داخل کشور و منطقه از این بستر نهایت استفاده را برد.

وی آنگاه به برنامه های کشت زعفران استان پرداخت و گفت: این توانمندی تا چندسال پیش دیده نمی شد اما اکنون در حال گسترش است.

آیت الله علما تنها راه نجات کشور را خروج از اقتصاد نفتی اعلام کرد و گفت: دیگر دوره توجه به چاه های نفت گذشته است و بستر کار و همت بلند در این مسیر قطعا وجود دارد.

وی بزرگترین مشکل فعلی کشور را بیکاری به حساب آورد و افزود: این مشکل را با برنامه‌ریزی مناسب می بایست مرتفع نمود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید