Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین خبر داد:

دهمین نمایشگاه کشاورزی، ماشین آلات، تجهیزات آبیاری و نهاده ها در قزوین برگزار می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: دهمین نمایشگاه کشاورزی ، ماشین آلات ، تجهیزات آبیاری و نهاده ها در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین برگزار می شود.

دهمین نمایشگاه کشاورزی، ماشین آلات، تجهیزات آبیاری و نهاده ها در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین فاطمه خمسه با اعلام این خبر افزود :در این نمایشگاه 80 شرکت تولیدی از استانهای تهران، اصفهان، شیراز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی ، زنجان ، مازندران ، گیلان و قزوین و همچنین نمایندگی چند شرکت خارجی دستاوردها و تولیدات خود را در غرفه های نمایشگاه در معرض دید عموم و متخصصان کشاورزی قرار می دهند.

وی اظهار داشت : در این نمایشگاه انواع  تجهیزات مورد نیاز سیستم های  نوین آبیاری،  نهاده ها و ماشین آلات کشاورزی در 3500 متر مربع  به نمایش گذاشته می شود.

خمسه اضافه کرد: 35 تا 40درصد از نمایشگاه مربوط  به سیستم های آبیاری و آب و خاک ، 25 درصد ماشین آلات و ادوات کشاورزی ، 20 درصد نهاده های کشاورزی و مابقی نیز مربوط به  پهبادها برای سمپاشی مزارع و سایر موارد بخش کشاورزی می باشد .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: دهمین نمایشگاه کشاورزی، ماشین آلات، ادوات، تجهیزات آبیاری ونهاده ها از 12 لغایت 15 آذر ماه سال جاری همه روزه از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قزوین برای  بازدید عموم دایر است .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید