Iranian Agriculture News Agency

روحیه اخلاص، عامل ماندگاری بسیج است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری روحیه اخلاص را عامل ماندگاری بسیج عنوان کرد و گفت: بسیج امروز در عرصه‌های سازندگی حرف برای گفتن دارد، زیرا بسیجی به دنبال شهرت و پست نیست.

روحیه اخلاص، عامل ماندگاری بسیج است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری حجت‌الاسلام زمانی در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیج با اشاره به اینکه بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد، گفت: در آن زمان عده‌ای درایت لازم را نداشتند و به امام گلایه می‌کردند که لزوم تشکیل این نهاد با وجود ارتش و سپاه چیست.

وی ادامه داد: اما این دوراندیشی امام خمینی(ره) موجب استفاده از ظرفیت‌های مردمی در دوران دفاع مقدس و سایر عرصه‌های انقلاب اسلامی شد؛ شاهد بودیم در جنگ تحمیلی از پیرمرد 70 ساله تا نوجوان 13 ساله از کشور دفاع کردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری روحیه اخلاص را عامل ماندگاری بسیج عنوان کرد و اظهار داشت: این روحیه موجب شد که خداوند مسیرها را برای آن‌ها باز کند؛ بسیجیان با خلاقیت کارهایی را انجام می‌دادند که موجب حیرت مستشاران نظامی می‌شد.

زمانی تأکید کرد: اگر می‌خواهیم انقلاب به اهداف خود برسد، باید فرهنگ و تفکر بسیجی و مدیریت جهادی را در کنار هم شکل بدهیم تا بتوانیم از گردنه‌ها عبور کنیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بسیج و سپاه دو بال انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: بسیج امروز در عرصه‌های سازندگی حرف برای گفتن دارد، زیرا بسیجی به دنبال شهرت و پست نیست.

وی ادامه داد: اگر امروز مسؤولان ما بخواهند پیچ‌های سخت را پشت سر بگذارند، باید تفکر بسیجی در ذهنشان تداعی شود و آن را سرلوحه کارشان قرار دهند و به جای رقابت، صداقت در اولویت آن‌ها باشد، صداقت موجب هم‌افزایی و همدلی در پیشبرد اهداف می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید