Iranian Agriculture News Agency

افزایش تولید در واحد سطح با همفکری و خرد جمعی کارشناسان بخش کشاورزی حاصل می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: افزایش تولید در واحد سطح با همفکری و خرد جمعی کارشناسان بخش کشاورزی حاصل می شود.

افزایش تولید در واحد سطح با همفکری و خرد جمعی کارشناسان بخش کشاورزی حاصل می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، مهندس سیدعلی مختاری در جلسه نظام نوین ترویج کشاورزی استان که در اتاق جلسه سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت جمعی از هم استانیهای عزیز در زلزله اخیر شهرستانهای میانه و سراب و بیان این مطلب افزود: مشارکت اعضای هیئت مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی در برنامه های بخش کشاورزی پررنگ و پربارتر است که جا دارد تا از این بابت از مرکز تحقیقات استان تقدیر و تشکر به عمل آید.

وی گفت: معاونت ها برای اجرای تمام برنامه های خود باید نظرات منتقدانه مرکز تحقیقات را از نظر علمی مد نظر داشته باشند تا هیچگونه مغایرت علمی در برنامه ها وجود نداشته باشد و در هر سال بایستی با هماهنگی، جمیع موارد را بررسی و تحقیق نمایند.

مهندس مختاری ادامه داد: باید به منابع انسانی توجه ویژه ای شده و انگیزه کاری در همکاران ایجاد و تقویت شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ایجاد انگیزش در همکاران از وظایف و برنامه های کاری معاونت توسعه مدیریت می باشد، اظهار نمود: هدف از برگزاری جلسات استفاده از خرد جمعی کارشناسان بخش کشاورزی است، افزایش تولید در واحد سطح در نتیجه همفکری و خرد جمعی حاصل می شود.

مهندس مختاری در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: بیان نظرات کارشناسان ترویج باید متناسب با روحیات کشاورزان و به زبان خودشان باشد و عشق و علاقه به کار در کارشناسان بخش کشاورزی مضاعف و محکم باشد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید