Iranian Agriculture News Agency

مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، معاونین، مدیران ادارات تابعه، مدیران سازمان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان و نماینده حراست وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه، در ابتدای این مراسم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به تغییر تحولهای مدیریتی گفت: تغییر رمز پویایی است و تغییر مدیران سازمان با رویکرد پیشبرد امور صورت می گیرد.

مهندس نوربخش حاتمی سپس به برنامه های سازمان جهاد کشاورزی با توجه به شرایط جنگ اقتصادی اشاره کرد و افزود: کشور با عبور از این جنگ تحمیلی اقتصادی در حال حاضر در شرایط پایدار قرار دارد و با خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی و تامین نهادها موفق به کنترل بازار و گاها کاهش قیمت محصولات شده ایم.

وی افزود: عزم مسئولان سازمان جهاد کشاورزی بر ان است که با لحاظ و اجرای برنامه 3 ساله کشاورزی کرمانشاه که کار کارشناسی فراوانی بر روی آن انجام شده است، حجم تولیدات استان را به 6 میلیون تن برسانیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه به رئوس این برنامه و پیشرفتهای ناشی از آن پرداخت و گفت: موفق شدیم از میزان 9 هزار سهمیه اشتغال سامانه رصد بیش از 9 هزار نفر را ثبت سامانه نماییم و تصمیم ما ایجاد اشتغال در سطح 16 هزار نفر در سال پایه برنامه است.

حاتمی به بحث گلخانه ها در استان اشاره کرد و گفت: تا پایان سال 97 سطح گلخانه های فعال استان 28 هکتار بود و با برنامه ریزی صورت گرفته موفق شدیم این سطح را در سال 98 ارتقا دهیم و در حال حاضر 40 هکتار گلخانه در سطح استان طی سال پایه در دست اجراست.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به تسهیل امور در بحث دور مجوزها و کاهش مکاتبات اداری و حذف استعلامات غیر ضروری پرداخت و افزود: در این راستا و جهت خدمت به ارباب رجوع تمامی پرونده های امور اراضی را از حالت راکد خارج و پرونده ها را به روز رسانی نموده ایم.

مهندس حاتمی در ادامه به فعالیت بیش از 40 مرکز غیر دولتی در کرمانشاه اشاره داشت و گفت: رویکرد سازمان برون سپاری امور به بخش خصوصی و اشتغال زایی است.

وی با اشاره به برنامه های سازمان برای کشت زعفران گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته موفق شدیم سطح زیر کشت زعفران مرغوب کرمانشاه را که برند جهانی است به 300 کیلوگرم برسانیمو رکورد تولید این محصول در استان به 16 کیلوگرم در هکتار رسیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به صادرات نخود کرمانشاه اشاره کرد و افزود: ایران در تولید نخود دارای رتبه یک کشوری است و صادرات این محصول نقش مهمی در افزایش درآمد سرانه مردم کرمانشاه دارد.

تولید گندم در کرمانشاه، ایجاد باغات در اراضی شیبدار و توسعه باغات مدرن دیگر بخش توفیقاتی بود که رئیس سازمان به ان اشاره داشت.

نوربخش حاتمی در پایان با توجه به تغییر در مدیریت حراست سازمان توجه به سرمایه انسانی را مورد تاکید قرار داد و گفت: انچه از مدیریت جدید حراست انتظار است حفظ و ارتقاء  نیروی انسانی و تاکید بر ارتقاء سلامت سازمان است.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین حسینی مقدم مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: قبول مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمندتوجه به این مسئله است که خود شناسی مورد نظر قرار بگیرد و برتری جویی و قدرت طلبی را از خود دور نماید.

وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی یک دستگاه عظیم اقتصادی است، لذا توجه مسئولین به خود شناسی و دوری از برتری جویی قدرت طلبی و ثروت اندوزی رویکردی واجب است.

حسینی مقدم تاکید بر خدمات دهی به بهره‌برداران بخش، توانمندسازی و افزایش درآمدهای سرانه کشاورزان را امری ضروری دانست و گفت: این مهم در سایه سلامت پیکره سازمان تحقق می یابد و دوری از تعلقات دنیایی می تواند مسئولین را در نیل به اهداف از پیش تعیین شده یاری نماید.

وی سپس با تشریح فعالیت های حراست ادارات و سازمانها پرداخت و گفت: نقش حراست دستگاهها در سلامت امور و خدمت به بهره‌برداران بسیار مهم است و مسئولان حراستهای دستگاههای اجرایی می بایست تلاش نمایند سلامت کاری در سیستم های اداری حاکم شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی مقدم در پایان ضمن تشکر از زحمات مسئول پیشین حراست سازمان برای مدیر جدید حراست سازمان آرزوی توفیق نمود.

منصور احمدی مدیر پیشین حراست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز سخنانی گزارش عملکرد مدیریت حراست سازمان طی 4 سال گذشته را ارائه نمود.

وی گفت: کار در دستگاههای نظارتی بسیار حساس است و نیازمند حساسیت و لحاظ تمامی زاویه ها برای اجرای صحیح قوانین و مقررات است.

احمدی تصریح کرد: طی این مدت مطابق گزارش دستگاههای نظارتی موفق شدیم در 17 محور شاهد ارتقاء فعالیت های مدیریت حراست سازمان باشیم.

وی تقویت بخش it  و استقرار دوربین های مداربسته، نیروی انسانی، بودجه و امکانات و رویکرد پیشگیری از وقوع تخلف را از توفیقات مدیریت حراست سازمان به حساب آورد و افزود: با لحاظ چنین رویکردی موفق شدیم رتبه اول را در بین دستگاههای اجرایی از آن خود نماییم.

پس از سخنان منصور احمدی، مدیرکل منابع طبیعی استان کرمانشاه با تشکر از زحمات مدیر پیشین حراست سازمان به تشریح فعالیت های اداره کل منابع طبیعی استان کرمانشاه پرداخت.

در ادامه این نشست، نماینده حراست وزارت جهاد کشاورزی ضمن تشکر از زحمات موکب شهدای جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: موکب شهدای جهاد کشاورزی موجب افتخار وزارت جهاد کشاورزی بود.

وی سپس با اشاره به رویکرد جدید حراست ها افزود: پیشگیری از وقوع تخلف مهمترین رویکرد و ویژگی حراستها در دوره فعالیت فعلی است و ایجاد مقبولیت در بین کارکنان موضوعی است که حراستها می بایست آن را در اولویت امور خود قرار دهند.

این مقام مسئول اخلاق مداری، اعتماد ساز، کار تخصصی و ایجاد بستر مقبولیت را از ویژگیهای حراستها در دوره جدید برشمرد.

وی دست پاکی، اخلاق مداریف تخصص ومردم داری را از ویژگیهای مدیران حراست به حساب آورد و افزود: این ویژگیها باعث ایجاد مقبولیت در مدیریت های حراست می شود.

پس از سخنرانی نماینده حراست وزارت جهاد کشاورزی، حکم نادر صفری مدیر جدید حراست سازمان قرائت گردید.

نادر صفری مدیرجدید حراست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در سخنانی گفت: حضور در جمع خانواده جهاد کشاورزی برای من باعث افتخار است و توقع دارم کارکنان و مدیران سازمان حراست را معتمد و یاور خود به حساب آورند.

گفتنی است در پایان این مراسم تکریم و معارفه، ضمن تکریم از خدمات منصور احمدی مدیر پیشین حراست سازمان، نادر صفری بعنوان مدیر حراست جدید حراست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه منصوب شد.

لازم به ذکر است منصور احمدی مدیر پیشین حراست سازمان با حکم رئیس سازمان بعنوان مشاور رئیس سازمان منصوب شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید