Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری اعلام کرد:

جذب 120 میلیارد ریال اعتبار جهت اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوان داری در چهارمحال و بختیاری

علی محمدی مقدم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 122 مورد قرارداد در راستای اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوان داری با اعتباری بالغ بر 260 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی منعقد شده است که 120 میلیارد ریال آن جذب گردید.

جذب 120 میلیارد ریال اعتبار جهت اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوان داری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری،علی محمدی مقدم مدیرکل  منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 122 مورد قرارداد در راستای اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوان داری با اعتباری بالغ بر 260 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی منعقد شده است که 120 میلیارد ریال آن جذب گردید.
وی با بیان اینکه امسال 400 میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به این استان تخصیص یافته است خاطر نشان کرد: این میزان اعتبار نسبت به سال گذشته ۲ برابر افزایش داشته است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این اعتبارات در راستای اجرای 200 پروژه منابع طبیعی در۳ بخش مکانیک ، بیومکانیک و بیولوژیک در عرصه های مرتعی، جنگلی و حوزه های آبخیز شهرستان های 10 گانه استان هزینه خواهد شد.
محمدی مقدم ادامه داد: تاکنون در مجموع 127 مورد قرارداد از محل اعتبارات ملی و استانی به منظور اجرای پروژه های منابع طبیعی در بخش های جنگل، مرتع، آبخیزداری، روابط عمومی، مطالعات، آموزش و ترویج و ... منعقد شده است.
 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید