Iranian Agriculture News Agency

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان جهاد کشاورزی خوزستان برگزار شد

با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان جهاد کشاورزی خوزستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا از خوزستان، با حضور کیخسرو چنگلوایی رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، حجت‌الاسلام دغاغله نماینده دفتر ولی فقیه در سازمان و اعضای این شورا، جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در سازمان متبوع برگزار شد.

در این جلسه رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف کشاورزی همچنین موفقیت‌های شایسته‌ای که در استان به آن‌ها دست یافتیم گفت: کلیه آموزش‌ها، برنامه‌ریزی‌ها، برگزاری جلسات در راستای تولید و اطلاع‌رسانی‌هایی که انجام شده را می‌توان به نوعی در قالب فعالیت‌های این شورا گجاند.

وی با بیان این مطلب که با معرفی ارقام جدید در تولیدات کشاورزی استان می‌توانیم در راه اقتدار کشور گام بلندی برداریم اظهار کرد: اقتدار کشور در دستان امنیت غذایی و متولی امنیت غذایی در کشور وزارت جهاد کشاورزی است که این مهم می‌تواند بیانگر اهمیت و گستره فعالیت‌های این سازمان باشد.

چنگلوایی در ادامه بر آموزش کارکنان در زمینه‌های مختلف امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و افزود: برگزاری جلسات منظم با دستور کار مشخص و پیگیری مصوبات جلسات قبل و همچنین معرفی تعدادی از کارکنان به عنوان الگو در جهت ایجاد انگیزه برای سایر همکاران از نکات مهمی است که باید به آنها توجه ویژه‌ای داشت.

در بخش دیگری از این جلسه نیز حجت الاسلام دغاغله نماینده دفتر ولی فقیه در سازمان ضمن اشاره به فلسفه امر به معروف و نهی از منکر، گزارش مبسوطی از اقدامات و فعالیت‌های این شورا را ارائه و برنامه‌‌های پیش روی این شورا را ترسیم نمود.

وی همچنین مکاتبات لازم و مسئولیت‌های دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه را در خصوص رسالت‌های سازمانی مطرح نموده و انجام برخی از فعالیت‌ها را در زمینه فرهنگی و با توجه به اتفاق نظر شورا دانست.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید