Iranian Agriculture News Agency

منصوری تاکید کرد:

لزوم رفع موانع توسعه شهرک‌های کشاورزی برای حمایت از رونق تولید

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی، بر لزوم رفع موانع توسعه شهرک‌های کشاورزی برای صیانت از اراضی کشاورزی و حمایت از رونق تولید تاکید کرد.

لزوم رفع موانع توسعه شهرک‌های کشاورزی برای حمایت از رونق تولید
به گزارش ایانا، علی‌اشرف منصوری در نشست مشترک با استاندار گیلان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و اعضای هیات مدیره، به موانع توسعه شهرک‌های کشاورزی در استان گیلان اشاره و خواستار مساعدت استانداری و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان برای رفع مشکلات پیش رو شد.

وی توسعه شهرک‌ها در استان گیلان را عاملی بسیار موثر در صیانت از اراضی کشاورزی، رونق تولید، ایجاد اشتغال و به ویژه بهره‌وری منابع آب و خاک برشمرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی با اعلام آمادگی برای تامین منابع اعتباری جهت تکمیل زیرساخت‌ها، به تاثیرات تکمیل و راه‌اندازی شهرک‌ها در استان اشاره و خاطرنشان کرد: در صورت همراهی مسئولان استان و بهره‌برداری از ۵ شهرک موجود در سطح ۱۸۰ هکتار، سالانه بیش از ۵۰ هزار تن انواع سبزی و صیفی و همچنین انواع گل‌های زینتی تولید و برای حدود ۲ هزار نفر اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.

استاندار گیلان نیز در این نشست با اشاره به سال رونق تولید و تاثیرات ایجاد شهرک‌ها در رونق اقتصادی استان، از هرگونه توسعه این شهرک‌ها در استان حمایت و آن را جز برنامه‌های اصلی اقتصادی مقاومتی و آمایش و توسعه استان قلمداد کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید