Iranian Agriculture News Agency

بازدید استاندار آذربایجان شرقی و رئیس سازمان جهادکشاورزی استان از دو روستای زلزله‌زده در شهرستان سراب

دکتر محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی به همراه مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به منظور پیگیری روند امدادرسانی به زلزله‌زدگان از دو روستای زلزله‌زده در شهرستان سراب بازدید کرد.

 بازدید استاندار آذربایجان شرقی و رئیس سازمان جهادکشاورزی استان از دو روستای زلزله‌زده در شهرستان سراب

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی با حضور در روستاهای زلزله‌زده تیرشاب و دونیق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب، از روند کمک‌رسانی و ارائه خدمات به آسیب‌دیدگان بازدید کرد.

دکتر پورمحمدی در بازدید از نقاط مختلف این روستاها و میزان خسارت‌های واردشده به خانه‌های روستایی و اماکن دامی روستائیان، از نزدیک با روستاییان به گفت‌وگو نشست و ضمن ابراز همدردی با آنها، در جریان چگونگی کمک‌رسانی از سوی دستگاه‌های مسئول قرار گرفت.

وی با اشاره به عزم جدی ستاد مدیریت بحران استان بر حل مشکلات مردم در مناطق زلزله‌زده، از همدلی مسئولان کشور در این زمینه خبر داد و بر آغاز مرحله بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده و نیز اماکن دامی روستائیان در کمترین زمان ممکن تأکید کرد.

مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به همراه معاونین سازمان ، فرماندار، امام جمعه و نماینده مردم سراب نیز استاندار آذربایجان شرقی را در این بازدیدها همراهی کردند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید