Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شمیرانات عنوان کرد:

استمرار تولید با حفظ خاک و آب و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شمیرانات در سخنرانی خود پیش ازخطبه نمازجمعه در شهر فشم اظهار داشت: استمرار تولید با حفظ خاک و آب و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی امکان پذیر است.

استمرار تولید با حفظ خاک و آب و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی

به گزارش ایانا در استان تهران، مسعود ایلکا که پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان شمیرانات در شهر فشم به عنوان سخنران حضور یافت، گفت:

وی با اشاره به اهمیت اهداف پدافند غیرعامل گفت: زندگی انسان همواره با حوادث طبیعی و انسانی اجین شده است و لزوم رعایت تمهیدات پیشگیرانه جهت مصون ماندن از تهدیدات احتمالی با اهداف ایمن سازی زیرساخت ها ومراکز حیاتی، حساس ومهم، توسعه کمی وکیفی نیروی انسانی متخصص، ارتقای قابلیت حفظ کشور درشرایط بحران و افزایش آستانه مقاومت درمقابل تهدیدات و... مورد توجه قرار گیرد.

ایلکا در ادامه خطاب به نمازگزاران حاضر در مصلای نماز جمعه درخصوص نقش برنامه های جهاد کشاورزی در راستای پدافند غیرعامل مطالبی را در خصوص حفظ منابع پایه تولید و عوامل استمرار تولید با حفظ خاک و آب و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی و اجرای آبیاری تحت فشار و همچنین اقتصادی کردن تولید، امنیت غذایی و سلامت تولید با رویکرد آموزش وترویج کشاورزی نوین و ارتقا سطح دانش و اطلاعات تخصصی کشاورزان بیان کرد.

درپایان نمازجمعه با حضور مدیر جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری و نظام مهندسی شهرستان به سوالات کشاورزان و دامداران پاسخ دادند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید