Iranian Agriculture News Agency

اقدمات سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در هفته پدافند غیر عامل تشریح شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در خصوص اقدامات صورت گرفته در هفته پدافند غیرعامل گفت: قبل از شروع هفته پدافند غیر عامل، جلساتی در خصوص چگونگی عملکرد سازمان در این هفته، برگزار گردید که همکاران در معاونت ها و مدیریت های مستقل سازمان، پیشنهادات خود را ارئه کردند.

اقدمات سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در هفته پدافند غیر عامل تشریح شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، غلامرضا قوسی افزود: محور کار در دو معاونت بهبود تولیدات گیاهی و دامی سازمان و ادارات کل تابعه تعریف شد اما مدیریت های مستقل سازمان هم می بایست اقدامات لازم را انجام وگزارش کنند.

وی با بیان اینکه فضاسازی داخل و خارج محیط سازمان توسط همکاران ما در روابط عمومی از اقدامات اولیه بود، اظهار داشت: همکاران ما در اداره روابط عمومی هر روز یک یا دو پیامک در خصوص تعریف و تشریح پدافند غیرعامل را ارسال و همچنین اطلاع رسانی لازم در خصوص عملکرد سازمان را به سمع و نظر جامعه هدف می رسانند.

قوسی مشارکت در رزمایش های مخصوص هفته پدافند را از دیگر برنامه های سازمان خواند و تصریح کرد: رزمایش با مشارکت اداره کل دامپزشکی در شهرستان قاین برگزار شد که مسایل مختلفی مورد توجه قرار گرفت و همچنین رزمایش اطفا حریق مراتع با همکاری اداره کل منابع طبیعی استان در شهرستان سرایان برگزار گردید که همکاران با توجه به اهمیت موضوع، در این رزمایش شرکت کردند.

وی اظهار کرد: از طریق ویدیو کنفرانس، آشنایی با مباحث پدافندی و همچنین آموزش بهره برداران کشاورزی در دو معاونت بهبود تولیدات دامی و گیاهی از دیگر اقدامات صورت گرفته در این هفته بود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به توصیه های کشاورزی در خصوص پدافند زیستی توسط متخصصین و کارشناسان سازمان در طول هفته، متذکر شد: همکاران ما در خصوص پدافند زیستی برای کشاورزی استان در مباحثی همچون خرید بذور اصلاح شده و معتبر، خرید نهال تحت نظارت کمیته فنی نهال و یا اقدامات لازم در هنگام کاشت و برداشت محصولات، گزارش و مستنداتی را تهیه و در اختیار بهره برداران جامعه هدف قرار دادند.

قوسی در پایان از حضور حداکثری واحدهای تابعه وزارت جهاد کشاورزی در نمایشگاه پدافند غیر عامل استان خبر داد  و افزود: یکی دیگر از اقدامات همکاران ما، حضور در نمایشگاه بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل استان بود که بازخورد بسیار خوبی داشت ،شرکت در  همایش پیاده روی خانوادگی ، برگزاری مسابقه علمی فرهنگی برای همکاران سازمان و چاپ فصلنامه ترویجی با محوریت پدافند غیر عامل از جمله اقدامات شاخص در طول این هفته بوده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید