Iranian Agriculture News Agency

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی قزوین:

36 مورد حکم قلع و قمع تغییر کاربری غیر مجاز در شهرستان قزوین اجرا شد

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طی یک ماهه گذشته 36مورد حکم قطعی قلع و قمع بناهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان قزوین اجرا شده است .

36 مورد حکم  قلع و قمع تغییر کاربری غیر مجاز در شهرستان قزوین اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین پرویز عبدی افزود: این بناهای شامل ؛ دیوار کشی ،  بنا و ساخت و ساز غیرمجاز  است که  طی یک ماه اخیر با حضور نماینده دادستان و استانداری ، نیروی انتظامی و فرماندهی یگان حفاظت از اراضی کشاورزی  و  اموراراضی شهرستان قزوین  اجرا شده است .

عبدی تصریح کرد : این احکام درروستاهای ؛ زرشک ، رزجرد ، رشتقون ، میانبر ، آشنستان ، مرزعه میانچال ، حوالی امام زاده اباذر ، مزرعه میانچال ، شفیع آباد ، نیاق والولک ، نجف آباد و پرسه (بلوک پرمخاطره )  تخریب شده که با اجرای آن بیش از 15  هکتار  از اراضی  اعاده به وضع سابق برگشت داده شد .

 به گفته وی به منظور حفظ و حراست از اراضی کشاورزی، زارعی و باغی به عنوان منابع ملی و حیاتی در تامین امنیت غذایی، و همچنین در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها این احکام اجرا شده است .

مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین  از شهروندان خواست  : جهت حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی با شماره تلفن  131 تماس بگیرند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید