Iranian Agriculture News Agency

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی پیشنهاد کرد:

اجرای پروژه‌های مشارکتی توسط بازنشستگان وزارت جهاد کشاورزی

موفقیت وزارت جهاد کشاورزی در تامین امنیت غذایی کشور

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی پیشنهاد کرد: اجرای پروژه‌های مشارکتی در زیربخش های کشاورزی توسط بازنشستگان وزارت جهاد کشاورزی در دستور کار قرار گیرد.

اجرای پروژه‌های مشارکتی توسط بازنشستگان وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا، حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی در گردهمایی هیات مدیره کانون‌های بازنشستگان جهاد سازندگی استان‌های کشور که صبح امروز در سالن شهید نعمتی جم وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، پیشنهاد کرد: اجرای پروژه‌های مشارکتی در زیربخش های کشاورزی توسط بازنشستگان وزارت جهاد کشاورزی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: در این راستا باید طرح‌های کارآفرینی با پیش بینی پرداخت تسهیلات توسط بانک کشاورزی با توجه به ظرفیت استان‌های مختلف کشور اجرا شود.

موفقیت وزارت جهاد کشاورزی در تامین امنیت غذایی کشور

محمدرضا طلایی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی نیز در این گردهمایی، گفت: علیرغم شرایط تحریم، خوشبختانه در تولید محصولات کشاورزی و انجام وظیفه تامین امنیت غذایی کشور موفق بوده‌ایم و همچنین شاخص و رشد اقتصادی در حوزه کشاورزی مثبت بوده است.

وی بابیان اینکه با توجه به تحریم‌ها مشکلی در تأمین نهاده‌های برای واحدهای مرغداری‌ و دامداری ایجاد نشده است، افزود: تأمین امنیت غذایی از مهم‌ترین وظایفی است که به وزارت جهاد کشاورزی واگذارشده است.

طلایی با اشاره به ارائه طرح توسط کانون‌های بازنشستگان جهاد سازندگی در استان‌های کشور، تصریح کرد: برای دریافت تسهیلات و مجوز، همکاری‌های لازم با این بخش انجام خواهد شد.

وی بابیان اینکه در بخش کشاورزی ظرفیت و توان بسیار مناسبی وجود دارد، ادامه داد: این بخش همچنین می‌تواند سرمایه‌گذاران را به درآمد چشمگیری برساند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید